کمبودی برای ارائه خدمات به دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی وجود ندارد/ مشکلات در زمینه خوابگاه و استفاده از خدمات سلف برطرف می‌شود

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه حضور دانشجویان در دانشگاه مناسب است، گفت: بعید است کمبود خاصی برای دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در شهر تهران وجود داشته باشد. برای دانشجویان در رشته‌ها، نقاط  و مقاطع خاص همچون دکتری مشکلات برطرف می‌شود. البته هرگونه نارسایی در زمینه ارائه خوابگاه دانشجویی و ارائه وعده‌های سحری و افطار از سوی سلف  برطرف می‌شود.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، بر اساس تصمیمات ستاد مقابله  با کرونا  آموزش‌های حضور از امروز ۱۴ فروردین از سر گرفته شده است. از سرگیری آموزش‌ها  به شکل حضوری بعد از دو سال برای دانشجویان، اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها، مدارس و دانش آموزان با محسنات فراوان همراه است. هرچند در تعطیلات عید نوروز هم محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در برنامه «گفت‌وگوی ویژه خبری» با موضوع حضوری شدن دانشگاه‌ها و مدارس با اشاره به آمادگی دانشگاه آزاد اسلامی برای حضوری شدن کلاس‌های آموزشی، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی تجربه خوبی در بحث دانشجویان پزشکی دارد، به طوری که در ایام کرونا نیز ۱۲ هزار دانشجوی رشته‌های علوم پزشکی این دانشگاه، در خوابگاه‌های سراسر کشور حضور داشتند.

طهرانچی از آمادگی کامل دانشگاه آزاد اسلامی برای برگزاری حضوری کلاس‌های درس خبر داد و افزود: به منظور حضور دانشجویان در خوابگاه‌ها، دریافت سه دوز واکسن کرونا الزامی است و بیش از ۳۸ هزار نفر از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی متقاضی استفاده از خوابگاه‌های دانشجویی هستند، این دانشجویان می‌توانند با ارائه کارت واکسیناسیون کرونا، از چهاردهم فروردین از امکانات خوابگاهی دانشگاه آزاد اسلامی استفاده کنند. تمامی خوابگاه‌های دانشگاه آزاد اسلامی آمادگی کامل برای استقبال از این دانشجویان را دارد. البته باید دانست که برگزاری آموزش‌ها به شکل حضوری باعث ارتقای کیفیت کارهای تیمی، ارتباطات اجتماعی و  ارتقای کیفیت آموزش را برای دانشجویان و دانش آموزان و تقویت تعلیم و تربیت را به دنبال دارد.

آموزش حضوری برای دانشجویان شوق و شور به دنبال دارد

 محمد مهدی فداکار، معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز در حاشیه بازدید از برگزاری کلاس‌ها به شکل حضوری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز امروز ۱۴ فروردین  گفت: بعد از گذشت دو سال شاهد آغاز برگزاری کلاس‌ها به شکل حضوری هستیم. امروز شاهد حضور مناسب دانشجویان در دانشگاه‌ها به ویژه واحد تهران مرکز هستیم. بر اساس پیش بینی‌های انجام شده تا هفته آینده دانشگاه به روال طبیعی بازمی‌گردد و شاهد آموزش‌های حضوری خواهیم بود.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه آموزش‌های حضوری از کیفیت مناسب برخوردار است، افزود: آموزش‌های حضوری برای دانشجویان باعث شوق، شور و ارتقای کیفیت آموزش‌های حضوری از اهمیت ویژه برخوردار است. امیدواریم  بعد از گذشت زمان وضعیت آموزش‌های حضوری بیش از پیش ارتقا یابد.

فداکار درباره نارسایی‌های موجود در زمینه خدمات‌رسانی در سلف، خوابگاه‌ها و دیگر امکانات مورد نیاز دانشجویان ادامه داد: تمامی مشکلات  برطرف می‌شود. دانشجویان در صورت بروز هرگونه نارسایی در زمینه اخذ خوابگاه و استفاده خدمات از سلف می‌توانند به دانشگاه مربوطه مراجعه کرده و مشکلات را برطرف کنند.

 وی افزود: البته بعید است کمبود خاصی برای دانشجویان در شهر تهران وجود داشته باشد. برای دانشجویان در رشته‌ها، نقاط  و مقاطع خاص همچون دکتری در صورت بروز مشکلات نارسایی‌ها برطرف می‌شود. البته هر گونه نارسایی در زمینه ارائه خوابگاه دانشجویی  و ارائه وعده‌های سحری و افطار از سوی سلف  برطرف می‌شود.

انتهای پیام/  

کد خبر: 1135104

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =