پرسپولیس باید پروژه ششمین قهرمانی را کلید بزند

پیشکسوت پرسپولیس معتقد است این تیم هنوز فرصت دارد شش امتیاز اختلاف با استقلال را جبران کرده و قهرمان شود.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، سهراب انتظاری بازیکن اسبق پرسپولیس در خصوص عملکرد این تیم و کسب تساوی مقابل هوادار به خبرنگار ما گفت: به نظرم بچه‌ها در دیدار با هوادار خصوصا در دقایق ابتدایی خیلی خوب کار کردند و موقعیت‌های زیادی داشتند و همین که مسلم حق شناس ستاره زمین شد این موضوع را نشان می‌دهد اما ناراحتی من از وقت کشی تیم هوادار است. البته برادرزاده‌ام در این تیم بازی می‌کند و به همین دلیل من همه بازی‌های هوادار را مشاهده کرده‌ام و خیلی این تیم را دوست دارم اما نمی‌دانم چرا در مقابل پرسپولیس وقت کشی می‌کردند!

وی در مورد اینکه پرسپولیس شانس قهرمانی دارد یا خیر ادامه داد: این شش امتیاز اختلاف زیاد نیست و پرسپولیس خیلی زود می‌تواند جبران کند و پروژه ششمین قهرمانی متوالی‌اش را کلید بزند. انشاالله که در بازی‌های باقیمانده این تیم بتواند تمرکز بیشتری داشته باشد و امتیازات را جمع کند.

مهاجم سابق پرسپولیس در خصوص عملکرد مهاجمان فعلی این تیم افزود: به هر حال پرسپولیس دومین خط حمله خوب لیگ را دارد. فقط اینکه باید مهاجمان تمرکزشان را بیشتر کنند. به عنوان مثال از مهدی عبدی می‌خواهم که در تعطیلات بیشتر تمرین و تمرکز کند تا انشاالله به روند گلزنی‌هایش برگردد.

کد خبر: 1135913

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =