بخشنامه دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای درباره حضوری شدن آموزش ابلاغ شد

سرپرست دانشگاه فنی و حرفه ای از ابلاغ بخشنامه ای درخصوص تمهید شرایط لازم جهت برگزاری کلاس‌ها و اجرایی شدن مصوبات حضوری شدن فعالیت‌های دانشگاه، در قالب ۱۴ بند به روسای استانی دانشگاه خبرداد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، عرفان خسرویان سرپرست دانشگاه فنی و حرفه ای با توجه به ازسرگیری آموزش‌های حضوری و بازگشایی دانشکده‌ها و آموزشکده‌های فنی و حرفه‌ای سراسر کشور از چهاردهم فروردین ۱۴۰۱، بخشنامه‌ای در خصوص تمهید شرایط لازم برای برگزاری کلاس‌ها و اجرایی شدن مصوبات حضوری شدن فعالیت‌های دانشگاه، در قالب ۱۴ بند به تاریخ هشتم فروردین‌ماه به رؤسای استانی دانشگاه فنی و حرفه‌ای ابلاغ کرد.

در ادامه، به‌منظور اهتمام بر تحقق ازسرگیری آموزش‌های حضوری و نظارت جدی بر اجرای مصوبات مذکور، مسئولیت تعیین شاخص‌ها و اعزام ناظرین دانشگاه بر عهده مرکز نظارت و ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه فنی و حرفه‌ای قرار گرفت و متعاقب آن، تیم‌های نظارتی متشکل از مدیران‌کل و معاونین دفاتر و ادارات و نمایندگان استانی نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت، به‌منظور عارضه‌یابی و شناسایی مشکلات و پیگیری امور تا برطرف شدن موانع و حصول نتیجه موردقبول، در قالب ۳۱ تیم جداگانه، از دانشکده‌ها و آموزشکده‌های فنی و حرفه‌ای سراسر کشور در ۳۱ استان بازدید به عمل آوردند.

این بازدیدها در بازه زمانی دو روزه از ۱۶ فروردین‌ماه تا ۱۷ فروردین‌ماه انجام شد و ۳۵ نفر در قالب ۳۱ تیم مسئولیت بازدیدهای استانی را بر عهده داشتند.

گفتنی است در این بازدیدها ناظران اعزامی از وضعیت موجود دانشکده‌ها و آموزشکده‌ها اطلاع یافتند و رؤسای مراکز نیز در جریان افق انتظارات ریاست دانشگاه از عملکرد مؤثر مسئولین در ارتباط با آماده‌سازی شرایط با رعایت موازین بهداشتی، برای حضور کامل دانشجویان در مراکز قرار گرفتند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1137030

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =