نامجو مطلق: گفته بودم حسین زاده پدیده می‌شود

پیشکسوت استقلال می‌گوید این تیم نباید به حریفان پیش رویش توجه کند تا در نهایت بتواند قهرمان شود.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، مجید نامجو مطلق در مورد شرایط استقلال بعد از دیدار با سپاهان و اینکه کسب یک امتیاز فاصله چهار امتیازی با پرسپولیس شرایط را برای  قهرمانی این تیم دشوار کرد یا خیر گفت: درست است که اگر اختلاف روی عدد ۶ می‌ماند خیلی بهتر بود ولی فوتبال است و قطعا نمی‌توان تمام بازی ها را با پیروزی پشت سر گذاشت و به نظر من مقابل تیم سپاهان که خط حمله بسیار خوبی دارد استقلال نمایش با کیفیتی ارائه داد و کسب یک امتیاز در خانه حریف خوب بود البته اگر استقلال بتواند در بازی‌های بعدی حداکثر امتیاز را بگیرد.

او که خودش قبلا به عنوان هافبک برای استقلال به میدان می رفت در مورد عملکرد خط میانی این تیم ادامه داد: به نظر من مهدی مهدی پور و زبیر نیک نفس بسیار خوب کار می کنند و مهدی پور نیز نمایش متفاوتی در دیدار با سپاهان ارائه داد. در مورد امیر حسین حسین زاده که من اول فصل صحبت کرده بودم و گفته بودم که تبدیل به پدیده می شود و همین هم شد و مشاهده کردید که در نهایت به تیم ملی هم راه پیدا کرد. آمانوف هم بازی ساز بسیار خوبی است و در مجموع اگر خط حمله و هافبک هماهنگی بیشتری داشته باشند می توانند گل های بیشتری به ثمر برسانند.

پیشکسوت استقلال در پایان در مورد دیدار این تیم با شهرخودرو افزود: استقلال نباید به نام حریفانش نگاه کند و باید همانند یک تیم قهرمان عمل کند و امیدوارم از آن طرف پرسپولیس که رقیب مستقیم استقلال است امتیاز از دست بدهد. قطعات تیمی مثل شهرخودرو که آخرین امیدش برای بقا در لیگ همین دیدار است با انگیزه می آید ولی نکته این است استقلال در خانه و با هوادار بازی می کند و امیدوارم به پیروزی برسد و در نهایت در این فصل بتواند به جام دست پیدا کند.

کد خبر: 1139677

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =