سیتی همچنان در لیگ برتر می‌تازد

منچسترسیتی در فاصله دو هفته مانده تا پایان لیگ برتر انگلیس فاصله ۳ امتیازی خود را با لیورپول حفظ کرد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، چهارشنبه شب چند دیدار از دیدارهای عقب مانده هفته سی و سوم در لیگ برتر انگلیس انگلیس برگزار شد که در یکی از حساسترین بازیها که نقش زیادی در قهرمانی لیگ برتر داشت، سیتی توانست با نتیجه پر گل ۵ بر ۱ میزبانش ولور همپتون را شکست دهد.

سیتی یک شب بعد از برد میلیمتری رقیب نزدیکش لیورپول مقابل آستون ویلا این بار با دانستن نتیجه رقیب پای به زمین ولور همپتون گذاشته بود تا با یک برد دیگر در دو هفته مانده به پایان لیگ برتر اختلاف امتیازی خود را به ۳ برساند.

گواردیولا بعد از حذف ناباورانه دقایق آخر به رئال مادرید بکلی همه چیز را فراموش کرده بود و با تمام قوا پای به دیدار ولور همپتون گذاشته بود.

سیتی بازی را تهاجمی کرد و در دقیقه ۷ روی پاس برناردو سیلوا کوین دی بروین با دروازه ولور همپتون تک به تک شد و گل اول را به ثمر رساند اما ولوز خیلی سریع در دقیقه ده با پاس پدرو نتو که روی زمین و عرضی بود به دندونکر رسید و او با ضربه ای دقیق دروازه ادرسون را باز کرد اما سیتی دوباره حملات خود را شروع کرد و خیلی زود و در دقیقه ۱۶ موفق به زدن گل دوم هم شد. رحیم استرلینگ در موقعیتی تک به تک نتوانست از فرصت خود استفاده کند و در ریباند باز هم کوین دی بروین این بار از مرکز محوطه موفق به گلزنی شد.

طوفان سیتی ادامه یافت و در دقیقه ۲۴ دی بروین با شوت پای چپ دروازه ولور را باز کرد و هتریک خود را در ۲۴ دقیقه تکمیل کرد.و کانسلو دقیقه ۳۹ می توانست گل چهارم سیتی را به ثمر برساند که موفق نشد و نیمه اول با نتیجه ۳بر۱ بسود سیتی به پایان رسید.

در شروع نیمه دوم دلوز می توانست فاصله را کم کند که واکر با عکس العمل زیبا مانع گل دوم حریف شد. اما در دقیقه ۶۰ کوین دی بروین باز هم موفق به گلزنی شد. ارسال عرضی استرلینگ از سمت چپ در مقابل پای این ستاره بلژیکی در مرکز محوطه قرار گرفت و او با ضربه ای زمینی شب تاریخی خود را تکمیل کرد.

در دقیقه ۶۷ دی بروین با حرکتی تماشایی فیل فودن را در موقعیتی تک به تک قرار داد، اما ضربه این ستاره جوان با بدشانسی به دیرک دروازه ولوز برخورد کرد. دقایقی بعد این بار دندونکر با ضربه ای زمینی دروازه سیتی را تهدید کرد، اما ادرسون به خوبی واکنش نشان داد.

اما در دقیقه ۸۴ سیتی به گل پنجم دست یافت. ضربه جک گریلیش بعد از برخورد به مدافع ولوز در برابر دروازه خالی مقابل استرلینگ قرار گرفت و او به راحتی دروازه حریف را باز کرد. در دقیقه ۸۹ دی بروین فرصت داشت گل ششم را به ثمر برساند، اما ضربه او به دیرک دروازه برخورد کرد تا در نهایت سیتی ۱-۵ ولوز را مغلوب کند.

با این نتیجه سیتی در دو هفته باقیمانده تا پایان لیگ برتر فاصله ۳ امتیازی خود را با لیورپول حفظ کرد، ضمن اینکه تفاضل گل خود را به +۷۲ در مقابل تفاضل گل +۶۵ لیورپول به ۷ گل اختلاف رساند و همین تفاضل می تواند در روز آخر و مساوی شدن امتیازها به سیتی کمک کند.

محسن بهره دار

کد خبر: 1140157

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =