پیشنهاد یوونتوس به منچسترسیتی برای جانشین پوگبا

طبق ادعای یک منبع خبری موثق؛ بانوی پیر برای پر کردن جای خالی هافبک محرومش، یکی از شاگردان پپ گواردیولا را زیر نظر گرفته است.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، فابریتزیو رومانو خبرنگار سرشناس حوزه نقل و انتقالات فوتبال اعلام کرد که باشگاه یوونتوس برای تقویت خط میانی تیم تحت هدایت ماسیمیلیانو آلگری، کالوین فیلیپس بازیکن تیم فوتبال منچسترسیتی را زیر نظر گرفته است.

بیشتر بخوانید:

توافق نهایی النصر با مدافع منچستریونایتد

طبق اعلام رومانو؛ مسئولان یووه با همتایان خود در سیتی وارد مذاکره شده‌اند و گویا خود بازیکن هم که در انگلیس فرصت چندان برای بازی پیدا نمی‌کند، نسبت به این جابجایی بی‌میل نیست.

برنامه یوونتوس جذب بازیکن با قرارداد قرضی با بند خرید اختیاری است اما ظاهراً سیتی می‌خواهد که این بند اجباری باشد.

با توجه به اختلاف نظر میان دو باشگاه در مورد این بند، انتظار می‌رود که مذاکرات آنها ادامه پیدا کند. پنجره نقل و انتقالات زمستانی اروپا، از ابتدای ماه ژانویه سال 2024 باز می‌شود و پس از تعطیلات چند روز نخست سال، تیم‌ها قادر به ثبت رسمی خریدهای خود خواهند بود.

یوونتوس به دلیل محرومیت پل پوگبا در اولین هفته فصل در نتیجه مثبت شدن تست دوپینگ او و با توجه به محتمل بودن دوری طولانی مدت بازیکن فرانسوی از میادین، به دنبال خرید یک هافبک جدید است و فیلیپس 28 ساله را که تابستان سال گذشته با قراردادی 6 ساله به مبلغ 45 میلیون پوند از لیدزیونایتد به منچسترسیتی پیوست، مد نظردارد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1211447

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =