همکاری پرسپولیس و کارگزارش در هاله‌ای از ابهام!

با توجه به شرایط مالی که پرسپولیس در فصل جاری داشت، احتمال همکاری این باشگاه و کارگزارش کم است.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، باشگاه پرسپولیس که در فضل جاری مشکلات مالی زیادی را تجربه کرد، با کارگزاری همکاری می‌کرد که عملا براساس مفاد قرارداد به تعهدات خود پایبند بود اما نکته جالب این قرارداد این بود که مبلغی به عنوان کف تعهد پرداخت وجود نداشت.

بیشتر بخوانید:

شوک به پرسپولیس/ تزلزل جایگاه یحیی در بازی امشب!

در دوره مدیرت مجید صدری بعد از اینکه استقلال از کارگزار ۵۰۰ میلیاردی رونمایی کرد، پرسپولیس هم ادعا کرد که با یک شرکت قراردادی ۶۳۰ میلیارد تومانی منعقد کرده است. در همان زمان گفته شد که ۳۰۰ میلیارد از این مبلغ مربوط به حق پخش تلویزیونی است و ۳۳۰ میلیارد تومان هم به تبلیغات روی پیراهن و تبلیغات محیطی اختصاص دارد. با این وجود بعدها مشخص شد که عملا کارگزار پرسپولیس تعهدی برای پرداخت هیچ کف درآمدی نداده و به واسطه آن ضمانت نامه بانکی هم به باشگاه ارائه نکرده است

بر اساس پیگیری‌های خبرنگار ایسنا درحالی که فصل فوتبالی رو به اتمام است، مجموع پرداختی کارگزار به پرسپولیس حدود ۱۱۰ میلیارد تومان بوده است.

حالا با وجود اینکه کارگزار پرسپولیس دو سال دیگر با این باشگاه قرارداد دارد، در ادامه همکاری طرفین ابهام وجود دارد. البته مدیران کارگزار پایبند به قرارداد و خواهان ادامه کار هستند اما از سوی مدیران پرسپولیس هنوز تصمیم قطعی اتخاذ نشده است.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1142339

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =