یک سرکرده داعش در شمال بغداد دستگیر شد

نیروهای بسیج مردمی عراق یکی از سرکردگان داعش را در شمال پایتخت این کشور دستگیر کردند.

به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز، خبرگزاری عراق(واع) اعلام کرد که معاونت اطلاعات عملیات الحشد الشعبی (بسیج مردمی) مسئول اعضای خارجی و مهاجر گروه تروریستی داعش را در شمال بغداد دستگیر کرده است.

این تروریست داعشی که نام وی در فهرست افراد تحت تعقیب نیروهای امنیتی عراق قرار داشته براساس اطلاعات دقیق شناسایی و در منطقه الراشدیه در شمال بغداد بازداشت شده است.

روز جمعه نیز  یکی از سرکرده های مهم داعش و مسئول «گروهک حمرین» که عامل ربودن و کشتن سه غیرنظامی بود، در عملیات اطلاعاتی و امنیتی نیروهای الحشد العشایری (بسیج عشایری) و نظامیان عراقی شناسایی و دستگیر شد.

با وجود شکست داعش در عراق همچنان بقایای این گروه تروریستی در بخش های از این کشور از جمله بغداد، پایتخت و استان های دیاله، نینوا، صلاح الدین، کرکوک و الانبار هر ازگاه با استفاده از اصل غافلگیری دست به تحرک و انجام عملیات های تروریستی کور علیه شهروندان و نظامیان عراقی می زنند.

برخی منابع معتبر در عراق اخیرا فاش کرده اند که آمریکایی ها نقش مهمی در تحرکات اخیر داعش در عراق داشته اند.

سازمان الحشد الشعبی که با فتوای مرجعیت عالی شیعه عراق و از دل قشرهای مختلف جامعه چند قومیتی عراق برای مقابله با داعش متولد شده است، جزو مهم ترین نیروهای رزمی در نبرد با تروریست ها به شمار می رود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1143056

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =