مرتضوی: مسئولان وقت خوزستان در حادثه متروپل مقصرند

معاون اجرایی رئیس‌جمهور گفت: مسئولان وقت استان خوزستان به شدت قصور کرده‌اند و حتماً باید پاسخگو باشند. متاسفانه از این آوارها پیش روی دولت فراوان گذاشتند.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، صولت مرتضوی معاون اجرایی رئیس‌جمهور در حاشیه سفر به آبادان گفت: واقعیت امر بیانگر آن است؛ آنچه که عیان است، چه حاجت به بیان است. متاسفانه در این پروژه هم قصور و هم تقصیر است. هم جرم صورت گرفته و هم تخلف صورت گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر اینکه مسئولین وقت استان پاسخگوی عمل ایفای وظایفشان باشند، حتماً در پیشگاه خداوند منان هم باید پاسخگوی کردار ناصواب‌شان باشند.

بیشتر بخوانید:

۱۴ نفر در پرونده متروپل دستگیر شدند/ آخرین وضعیت پرونده شهردار اسبق تهران

مرتضوی گفت: متاسفانه کاربری این پروژه را تغییر ندادند. پروانه مناسب گرفته نشد. ناظر ذی‌صلاح نداشت. مجری ذی‌صلاح نداشت. شورای عالی معماری و شهرسازی وقت به شدت قصور کرده است. 

معاون رئیس‌جمهور بیان کرد: مسئولان وقت استان به شدت قصور کرده‌اند و اگر به چیز دیگری تعبیر نکنم، حتماً این‌ها باید پاسخگو باشند. متاسفانه از این آوارها پیش روی دولت فراوان گذاشتند.

وی عنوان داشت: این دولت بخشی از کارش به مین‌روبی و آواربرداری دچار شده است. امیدوار هستم که ان‌شاالله دستگاه‌های ناظر با دقت و با سرعت به پرونده متروپل رسیدگی کنند تا هر کسی که تخطی کرده و هر کسی که تقصیر و قصور دارد، به سزای اعمالش برسد که از این کارها دیگر در کشور ما تکرار نشود.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

کد خبر: 1143360

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =