درویش: رضائیان خودش باید تصمیم بگیرد

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: رامین رضاییان خودش باید تصمیم بگیرد و بحثی در این باره نداریم. هنوز یحیی گل‌محمدی اسامی کسانی که باید جدا و یا تمدید شوند را اعلام نکرده است.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، رضا درویش در حاشیه افتتاح مجموعه ورزشی شهدای کن اظهار داشت: سیدجلال حسینی یادگار و از زحمت‌کشان باشگاه پرسپولیس است. کار ارزنده‌ای انجام داده و امروزه سرمایه‌گذاری در ورزش کار بسیار سختی است. همه به دنبال سود زیاد هستند. باید به تربیت‌بدنی استان تهران تبریک بگویم که چنین کسی برای سرمایه‌گذاری آمده است. او الگو است و کلاس‌های خوبی را دایر می‌کند تا خانواده‌ها خیال‌شان راحت باشد.

بیشتر بخوانید:

سرانجام حامد لک مشخص شد

وی درباره برنامه باشگاه پرسپولیس برای استفاده از مجموعه‌های زیر نظرش خاطرنشان کرد: ما کلا یک برنامه داده‌ایم تا کار کنند. نه تنها درفشی‌فر بلکه شهدای گمنام و شهید کاظمی را هم داریم. باید یک طرح تلفیقی ارائه کنیم که قابل اجرا باشد. انشالله بتوانیم با کارایی بیشتر در خدمت مردم باشیم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره بسته شدن دوباره پنجره این باشگاه به دلیل شکایت باشگاه پدیده مشهد گفت: انشالله طی توافقات قبلی که کردیم مشکل حل می‌شود. باهم توافق کرده بودیم که پول چگونه پرداخت شود. یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان امروز پرداخت شد. انشااله این مشکل برطرف می‌شود و برای مابقی مبلغ هم مشکلی وجود ندارد.

وی درباره جلسه باشگاه پرسپولیس با رامین رضاییان بیان داشت: خودش باید تصمیم بگیرد و بحثی در این باره نداریم. هنوز یحیی گل‌محمدی اسامی کسانی که باید جدا و یا تمدید شوند را اعلام نکرده است.

مدیرعامل پرسپولیس درباره قرارداد بازیکنان با یک شرکت خاص برای همکاری گفت: از بازیکنان باید بپرسید. این‌ها ربطی به ما ندارد. صرفِ گفتن نباید شایعه درست کرد. عده‌ای این یکدلی و یکصدایی در پرسپولیس را دوست ندارند و به دنبال حاشیه هستند.

وی درباره شایعه قطع همکاری با کارگزار به خاطر عدم عمل به وعده‌هایش نیز افزود: پنجاه درصد هم نیست و خیلی کمتر به ما پرداخت شده است. باید باهم صحبت کنیم. این یک کار حقوقی است و بندهایی وجود دارد. با یک تیم حقوقی خوب صحبت می‌کنیم تا هزینه‌های ما را پوشش دهد. اگر اینطور نشود فکر دیگری خواهیم کرد. کلا ۱۰ میلیارد تا به الان از سوی کارگزار به باشگاه رسیده است.

وی در پایان راجع به جدایی داود فنایی و مظاهر رحیم‌پور از کادرفنی پرسپولیس گفت: هنوز از طریق سرمربی به ما اعلام نشده است. باید سرمربی به ما اعلام کند که دیگر در خدمت این دوستان نیستیم. آنها اگر تمایل دارند بروند و مشکلی نیست. ما قدردان زحمات‌شان هستیم.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1143819

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =