کنکور و آزمون| تمدید مهلت درخواست انتقال و میهمانی دانشجویان علوم پزشکی/ چهلمین دوره آزمون زبان دکتری تخصصی پیام‌نور تیرماه برگزار می‌شود

فرصت ثبت درخواست دانشجویان در سامانه انتقال و میهمانی دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی جهت نیمسال اول ۱۴۰۲-۱۴۰۱ برای بار دوم تا ۳۱ خرداد تمدید شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، با توجه به درخواست مکرر دانشگاه ها مهلت ثبت درخواست میهمانی و انتقال نیمسال اول ۱۴۰۱-۱۴۰۲ مقاطع کاردانی تا دکتری عمومی مجددا تمدید شده است و دانشجویان تا سه شنبه ۳۱ خرداد ماه ۱۴۰۱ فرصت دارند مدارک خود را ارسال کنند.

امکان ثبت درخواست جدید، پیگیری و در صورت اعلام نقص توسط دانشگاه امکان اصلاح اطلاعات و مدارک درخواست میهمانی و در صورت ارسال به دانشگاه یا دانشگاه های مقصد امکان تکمیل اطلاعات و مدارک مقصد وجود دارد.

فرم های میهمانی و انتقال به صورت مجزا است و متقاضیان که هر دو درخواست میهمانی و انتقال را دارند باید در هر دو فرم ثبت درخواست کنند.

سامانه انتقال و میهمانی دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور برای نیمسال اول ۱۴۰۲-۱۴۰۱ از ۲۰ فروردین ماه ۱۴۰۱ فعال شده است و پیش از این دانشجویان تا ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ فرصت داشتند نسبت به ثبت درخواست، رسیدگی و پاسخگویی به تقاضا اقدام کنند.

ثبت درخواست، رسیدگی و پاسخگویی به تقاضاهای انتقال و میهمانی دانشجویان تنها بر اساس سامانه اینترنتی انتقال و مهمانی و با رعایت شرایط مصوب مطابق آیین‌نامه‌های آموزشی شورای‌ عالی برنامه‌ریزی علوم پزشکی در رشته مقاطع مختلف و در بازه های زمانی اعلامی صورت می گیرد.

مرکز خدمات آموزشی وزارت بهداشت اعلام کرده است در صورتیکه سامانه در برخی دانشگاه‌ها فعال نباشد، پذیرش هرگونه مکاتبه و یا ارجاع دانشجو به وزارت بهداشت در خصوص انجام انتقال یا میهمانی خارج از سامانه مذکور، در مرکز خدمات آموزشی امکان پذیر نیست.

چهلمین دوره آزمون زبان دکتری تخصصی پیام‌نور تیرماه برگزار می‌شود

معصومه حسینی رئیس مرکز سنجش و آزمون دانشگاه پیام نور درباره برگزاری چهلمین دوره آزمون زبان دکتری تخصصی دانشگاه پیام نور (PNUET) اظهار کرد: این آزمون سه شنبه ۱۴ تیرماه ۱۴۰۱ به صورت الکترونیکی در مراکز استانهای تهران، اصفهان، خوزستان، هرمزگان، آذربایجان شرقی، سیستان و بلوچستان، مازندران، فارس، کرمان، کرمانشاه، گلستان، خراسان رضوی، همدان و یزد برگزار می‌شود.

وی تاکید کرد: متقاضیان شرکت در چهلمین دوره آزمون زبان دکتری تخصصی دانشگاه پیام نور از ۲۳ خردادماه  تا ۸ تیرماه ۱۴۰۱ فرصت دارند، از طریق پرتال دانشگاه پیام نور – مرکز سنجش و آزمون  Exam.pnu.ac.ir برای ثبت نام الکترونیکی اقدام کنند.

حسینی با عنوان اینکه ظرفیت ثبت نامی در مراکز مجری محدود است، یادآور شد: هزینه ثبت نام باید به صورت الکترونیکی در هنگام ثبت نام و از طریق سامانه ذکر شده پرداخت شود و داوطلبان دقت داشته باشند که به هیچ وجه مبلغ ثبت نام را به صورت دستی و از طریق شعب پرداخت نکنند. متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر و یا رفع مشکلات احتمالی می توانند با شماره تلفن ۲۲۴۵۸۲۹۷-۰۲۱ تماس حاصل کنند.

 آغاز ثبت‌نام آزمون زبان وزارت بهداشت از امروز

 ثبت نام شصت و ششمین دوره آزمون زبان وزارت بهداشت (MHLE) از ساعت ۱۲امروز ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ آغاز می شود و تا ۸ تیر ماه به پایان می‌رسد.

 کارت ورود به جلسه شصت و ششمین دوره آزمون زبان وزارت بهداشت (MHLE)  روز ۱۴ تیر توزیع می‌شود و آزمون نیز روز ۱۶ تیر ماه برگزار خواهد شد در نهایت کارنامه داوطلبان ۲۶ تیر ماه منتشر خواهد شد.

داوطلبان باید برای ورود به جلسه آزمون، کارت ورود به جلسه و اصل کارت ملی (یا شناسنامه) را به همراه داشته باشند. همراه نداشتن هریک از این مدارک، موجب محرومیت از ورود به جلسه و شرکت در آزمون می‌شود. به دلیل ضرورت برقراری نظم و حفظ سکوت و آرامش در سالن های برگزاری آزمون، درهای حوزه رأس ساعت ۸:۳۰ صبح بسته می‌شود و از ورود افرادِ دیرآمده، جلوگیری خواهد شد.

هزینه ثبت‌نام قابل برگشت یا نگهداری برای دوره های بعدی نیست.

برای ثبت نام در شصت و ششمین دوره آزمون زبان وزارت بهداشت (MHLE)، مبلغ ۲ میلیون و ۱۷۵ هزار ریال (۲۱۷ هزار و ۵۰۰ تومان) باید به صورت اینترنتی و از طریق کارت های بانکی عضو شتاب پرداخت شود. داوطلبان آزمون‌های زبان انگلیسی عمومی وزارت بهداشت (MHLE) در سال جاری در پنج نوبت می‌توانند در این آزمون شرکت کنند. 

آزمون زبان انگلیسی عمومی وزارت بهداشت (MHLE) در سال جاری دارای ۱۰۰ پرسش در سطح آزمون استاندارد تافل (۳۰ پرسش درک مطلب شنیداری، ۴۰ پرسش واژگان، ساختار و دستور زبان و ۳۰ پرسش درک مطلب نوشتاری) و ۱۰۰ نمره (بدون نمره منفی) است.

آغاز ثبت‌نام مصاحبه علمی دکتری دانشگاه پیام نور از فردا

ثبت‌نام مصاحبه علمی دکتری دانشگاه پیام نور با توجه به مهلت تمدید شده از فردا ۲۲ خردادماه آغاز می‌شود. به همین منظور معرفی شدگان به مصاحبه علمی آزمون دوره دکتری نیمه متمرکز سال ۱۴۰۱ که در مرحله قبل موفق به ثبت نام نشده‌اند، باید در روزهای یکشنبه و دوشنبه ۲۲ و ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

داوطلبان می‌توانند در تاریخ‌های اعلام شده با مراجعه به سامانه مدد نسبت به تکمیل مراحل قبل و یا ثبت‌نام اقدام کنند.

داوطلبان باید توجه داشته باشند زمان ثبت نام به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد، به همین منظور باید در مهلت ذکر شده نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1143844

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =