معادله چند مجهولی به اسم رضا عنایتی

رضا عنایتی که از سرمربیگری هوادار استعفا داد هنوز تیمی برای فصل بعد ندارد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، در حالی که رضا عنایتی که به نوعی بنیان‌گذار تیم هوادار بود و خودش این تیم را از لیگ یک به لیگ برتر آورد و توانست نتایج درخشانی به تیمی که تازه سال اول حضورش در لیگ برتر را طی میکرد پشت‌سر بگذارد در پایان فصل تصمیم به خداحافظی از جمع شاگردانش گرفت.

شاید عنایتی به قصد استقلال این کار را کرد و خیلی زود پشیمان شد و پشیمانی دیگر فایده‌ای نداشت زیرا مدیران هوادار با ساکت‌الهامی پای مذاکره نشستند و در نهایت او سرمربیگری تیم هوادار را قبول کرد. بعد از آن بحث حضور عنایتی در مس‌کرمان به عنوان جایگزین فرزاد حسین خانی مطرح شد که به دلیل عدم استقبال هواداران کرمانی از این موضوع عنایتی در مجموع منصرف شد.

در جدیدترین خبری که در مورد این سرمربی جوان و تازه‌کار که هنوز هم بهترین گلزن تاریخ لیگ برتر است درحالی که خیلی سال است که از فوتبال خداحافظی کرده در مورد حضور او روی نیمکت سپاهان به عنوان دستیار است و او با محمدرضا ساکت جلساتی در این باره داشته است.

شاید عنایتی فکرش را هم نمی‌کرد که از هوادار بیرون بیاید و بخواهد بدون تیم بماند و حال باید دید در پایان فصل نقل و انتقالات برای این سرمربی که اهداف زیادی در سر دارد چه اتفاقی رخ خواهد داد.

کد خبر: 1145640

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =