افزایش درآمدهای شهریه‌ای و غیرشهریه‌ای در دستور کار قرار گرفته است

 معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد اسلامی بر ارائه برنامه مشخص عملیاتی برای افزایش درآمدهای شهریه‌ای و غیر شهریه ای، ارائه ساز و کار مناسب برای کاهش هزینه های کارکنان، پشتیبانی و ... تأکید کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، بیست و چهارمین جلسه هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان به ریاست داریوش جاوید، معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد اسلامی در واحد اهواز برگزار شد.

 جاوید در این جلسه گفت: به رغم اینکه دانشگاه آزاد اسلامی از هیچ‌گونه بودجه دولتی برخوردار نیست، اما توانست در ارائه آموزش مجازی به دانشجویان، خدمات خوابگاه و سلف سرویس دانشجویی و ... پیشرو باشد.

وی همچنین از حمایت دانشگاه آزاد اسلامی از طرح  بازخرید کارکنان  متقاضی به صورت ویژه و پلکانی، انتقال یا مأموریت کارکنان  به سایر استان‌های کشور خبر داد.

 معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد اسلامی در ادامه این جلسه بر ارائه برنامه مشخص عملیاتی برای افزایش درآمدهای شهریه‌ای و غیر شهریه ای، ارائه ساز و کار مناسب برای کاهش هزینه های کارکنان، پشتیبانی و ... تأکید کرد.

 علی افروس، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان نیز در این نشست ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های یک سال اخیر این دانشگاه، به تشریح وضعیت بودجه و ارزیابی آن در سال جاری پرداخت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1151404

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =