اظهارات سردار آزمون درباره بازی دوستانه ایران با روسیه

سردار آزمون مهاجم تیم ملی فوتبال ایران مطمئن نیست که دیدار دوستانه ایران مقابل روسیه برگزار بشود.

به گزارش گروه ورزش ایسکانیوز، فدراسیون فوتبال روسیه چند هفته پیش اعلام کرد تیم ملی این کشور در آبان ماه و پیش از شروع جام جهانی، دیداری تدارکاتی مقابل تیم ایران خواهد داشت. این بازی در زمان سرمربیگری دراگان اسکوچیچ در تیم ملی ایران هماهنگ شده بود.

بیشتر بخوانید

بعد از برکناری اسکوچیچ و روی کار آمدن کارلوس کی روش، به نظر می‌رسد برنامه‌های نهایی آماده سازی ایران در روزهای منتهی به جام جهانی دستخوش تغییر بشود.

کی روش در دو مصاحبه اخیر خود به صورت غیر مستقیم این موضوع را اعلام کرده است و از حرف‌هایش می‌توان این‌طور برداشت کرد که احتمال لغو دیدار با روسیه هم وجود دارد.

او روز گذشته در حاشیه تمرین تیم ملی گفت: درباره پیشنهاد دعوت روسیه در حال بررسی برنامه‌هایمان هستیم. تا زمانی که برنامه‌هایمان را کامل بررسی نکرده‌ایم، نمی‌توانم قطعی نظر بدهم. باید این گونه به مطلب نگاه کنیم، نمی‌توان یک بازی را قطعی کنیم و برنامه‌هایمان را طبق آن بازی قطعی شده، انجام دهیم.

بحث برگزاری این مسابقه از سوی رسانه‌های روسیه هم دنبال می‌شود. شاید بهترین سوژه برای روس‌ها، سردار آزمون مهاجم تیم ملی ایران است که سال‌ها در باشگاه‌های روبین کازان، روستوف و زنیت سنت پترزبورگ بازی کرده است.

سردار از فصل گذشته راهی تیم بایر لورکوزن آلمان شد اما روس‌ها هنوز پیگیر وضعیت او هستند. دیدار ایران با روسیه هم یکی از سوژه‌هایی است که پرس و جوی رسانه‌های روسیه از آزمون را به دنبال داشته است.

«آرماند دورن» نماینده سردار آزمون در این خصوص گفتگویی را با RB Sport انجام داد. دورن گفت: برگزاری این مسابقه به طور رسمی تایید نشده است. من اکنون با سردار هستم، از او در این مورد سوال کردم و او هنوز مطمئن نیست که این مسابقه برگزار شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1153804

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =