آخرین آمار کرونا در کشور/ ۵ نفر در ۲۴ ساعت گذشته جان باختند

مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: در ۲۴ ساعت گذشته، پنج هموطن دیگر بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند و مجموع جانباختگان این بیماری به ۱۴۴ هزار و ۴۲۱ نفر رسید.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، از دیروز تا امروز هفتم مهر ۱۴۰۱ - براساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۳۵۲ بیمار جدید مبتلا به کرونا در کشور شناسایی شدند که از این تعداد ۱۰۸ نفر در مراکز درمانی بستری شدند و به این ترتیب مجموع بیماران کرونا در کشور از ابتدای شیوع این همه گیری به ۷ میلیون و ۵۴۸ هزار و ۳۲۰ نفر رسید.

بیشتر بخوانید:

آخرین آمار کرونا در کشور/ ۷ نفر در ۲۴ ساعت گذشته جان باختند

تاکنون هفت میلیون و ۳۲۵ هزار و ۳۷۰ نفر از بیماران مبتلا به کرونا، بهبود یافته یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند. ۱۵۷ بیمار هم در بخش های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند.

تاکنون ۵۴ میلیون و ۹۵ هزار و ۵۵۶ آزمایش تشخیص کرونا در کشور انجام شده است.

د️ر حوزه واکسیناسیون نیز برپایه آمار وزارت بهداشت، تاکنون ۶۵ میلیون و ۸۴ هزار و ۹۵ نفر دُز اول، ۵۸ میلیون و ۴۸۴ هزار و ۹۴ نفر دُز دوم و ۳۱ میلیون و ۲۱۷ هزار و ۱۲۸ نفر، دُز سوم و بالاتر واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۱۵۴ میلیون و ۷۸۵ هزار و ۳۱۷ دُز رسید.

در حال حاضر صفر شهرستان در وضعیت قرمز، ۲۰ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۲۲۹ شهرستان در وضعیت زرد و ۱۹۹ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

 انتهای پیام/
 

کد خبر: 1154927

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =