مشخصات آپارتمان‌های ۵ میلیاردی غرب تهران

در گزارش زیر به بررسی مشخصات آپارتمان‌های ۵ میلیاردی غرب تهران خواهیم‌ پرداخت.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، انتخاب یک محله مناسب برای زندگی دغدغه همیشگی ما بوده است. خصوصا در سال‌های اخیر با تبدیل شدن زمین و مسکن به یک کالای سرمایه‌ای، این دغدغه مهم‌تر هم شده است و بسیاری از افراد سعی دارند سرمایه خود را برای خرید خانه در جایی صرف کنند که بیشترین سود را برایشان داشته باشد.

بیشتر بخوانید:

قیمت و مشخصات آپارتمان‌های نوساز جنوب تهران

اگر قصد سرمایه‌گذاری در غرب تهران را دارید میتوانید واحدی ۸ ساله در محله ستارخان با متراژ ۷۵ متر و ۲ اتاق خواب را با سرمایه‌ای معادل ۴ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان خریداری کنید.

همچنین واحدی ۷۰ متری در محله گیشا(کوی‌نصر) در حالی که ۳۰ سال از ساخت آن میگذرد و ۲ خوابه است، قیمتی معادل ۵ میلیارد تومان دارد.

همچنین با مبلغی معادل ۵ میلیارد تومان میتوانید واحدی نوساز در محله صادقیه با متراژ ۷۵ متر و ۲ اتاق خواب‌ را خریداری کنید.

برای خرید واحد آپارتمانی نوساز در محله طرشت با متراژ ۹۶ متر و ۲ اتاق خواب به بودجه‌ای معادل ۴ میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان احتیاج دارید.

واحد آپارتمانی ۲۱ ساله در سعادت‌آباد با متراژ ۸۰ متر و ۲ اتاق خواب، ارزشی معادل ۵ میلیارد تومان دارد.

همچنین واحد آپارتمانی ۸۰ متری در محله پونک با توجه به اینکه ۶ سال از ساخت آن میگذرد و ۳ اتاق خواب دارد، در روز های گذشته معادل ۵ میلیارد تومان قیمت‌گذاری شده است.

اگر واحدی در همین محله با قیمت کمتر میخواهید، میتوانید واحدی ۷۶ متری با ۲ اتاق خواب درحالی که ۱۶ سال از ساخت آن گذشته باشد را با قیمتی معادل ۴ میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان خریداری کنید.

توجه داشته‌باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در تهران به فروش گذاشته شده و قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت مسکن در هرمنطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و... متفاوت خواهد بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1155060

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =