دوتابعیتی بودن زاهدی‌وفا صحت ندارد

کمیسیون اجتماعی مجلس درباره مسائل مطرح شده پیرامون دوتابعیتی بودن گزینه پیشنهادی وزارت تعاون و فرزندانش از وزارت خارجه استعلام مکتوب گرفته که این وزارتخانه آن را تکذیب کرده است.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، عباس گودرزی نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه عصر امروز(یکشنبه، 10 مهر) کمیسیون متبوعش، گفت: در جلسه امروز برنامه‌ها و عملکرد محمدهادی زاهدی‌وفا وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی در دستور کار کمیسیون قرار داشت.

گودرزی افزود: در این جلسه اعضای کمیسیون ضمن بررسی برنامه‌های و سوابق وزیر پیشنهادی نظرات‌ و اظهارات وی را نیز استماع کردند.

وی با اشاره به مسائل مطرح شده درباره دو تابیعتی بودن گزینه پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی و فرزندان وی، اظهار داشت: ما در این باره از وزارت امور خارجه به صورت مکتوب استعلام گرفتیم و وزارت امور خارجه دو تابیعتی بودن زاهدی‌وفا و فرزندانش را تکذیب کرد. 

گودرزی خاطرنشان کرد: در نهایت اعضای کمیسیون با رأی اکثریت، موافقت خود با تصدی وزارت زاهدی‌وفا بر وزارتخانه تعاون، کار و رفاه اجتماعی را اعلام کردند. 

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: طبق استعلام گرفته از وزارت امور خارجه، آقای زاهدی وفا تنها در دوران تحصیلش در خارج کشور حضور داشته است.

انتهای پیام/‌

کد خبر: 1155212

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =