سردار اشتری: پلیس موظف است در مقابل مجرم بایستد

فرمانده فراجا گفت: پلیس موظف است در مقابل مجرم بایستد و امنیت آحاد مردم را تامین کند. ما خدمتگزار همه مردم عزیز هستیم و از جان و مال و ناموس مردم در مقابل افرادی که نیات شیطانی داشتند محافظت می‌کنیم.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سردار حسین اشتری در مراسم صبحگاه عمومی یگان‌های فراجا که صبح امروز در ستاد کل فرماندهی انتظامی کشور در میدان عطار برگزار شد گفت: هفته انتظامی جمهوری اسلامی ایران زمانی برای خدمت بیشتر به مردم شهیدپرور میهن اسلامی است. ما در این هفته تمام سعی و تلاشمان را می‌کنیم تا بتوانیم خدمات بیشتری ارائه دهیم و اقداماتی را که در سال گذشته انجام دادیم به سمع و نظر مردم برسانیم. همچنین تلاش خواهیم کرد که با عزمی راسخ و با استفاده از فناوری‌های روز و نیروهای مجرب و نخبه فراجا بتوانیم ادامه دهنده این مسیر باشیم.

بیشتر بخوانید:

سردار اشتری: در حادثه فوت خانم امینی، هیچ قصوری متوجه فراجا نیست

وی ادامه داد: در سالی که گذشت فراجا در همه عرصه‌ها حضوری قانونمند و با روحیه انقلابی و جهادی داشت و ضمن اجرای ماموریت‌های ذاتی در مناسبت‌های خاص نیز حضور پیدا کرد. یکی از این موارد راهپیمایی اربعین است که برجسته‌ترین مقطع خدمت‌رسانی بود. در این مقطع که مردم عزم سفر به عتبات عالیات را داشتند و بیش از ۳.۵ میلیون نفر زائر عتبات بودند همکاران ما در مرزها حضور چشمگیری داشتند. بیش از ۳۰ هزار نفر از همکاران ما مشغول خدمت به زائران بودند.

اشتری گفت: فراجا در سال بیش از ۱۰۰ میلیون خدمت و روزانه بیش از ۳۰ هزار ماموریت را انجام می‌دهد. این سازمان بیشترین ارتباط را با مردم دارد. شعار امسال  هفته فراجا نیز «پلیس خادم مردم و مردم حامی پلیس» است که شعاری بامسما و بجا بود. افتخار ما خدمتگزاری به مردم است‌.

رئیس پلیس کشور با بیان اینکه از مردم نیز تشکر می‌کنیم که فرزندان خود را در حوزه انتظامی مورد عنایت قرار دادند، گفت: در راهپیمایی یکم و سوم مهرماه، مردم عزیز و متدین با فرمانده کل قوا بیعت کردند. ما از این بابت شاکر خدا هستیم و از این بصیرت مردم تشکر می‌کنیم. طبق گفته برخی از مراکز نظرسنجی، علاقه مردم به فرماندهی انتظامی در این ایام افزایش یافته و این بی‌سابقه است.

فرمانده فراجا خطاب به دانش آموختگان دانشگاه افسری اظهار کرد: در هفته گذشته فرماندهی انتظامی در دانشگاه تربیت افسری امام حسن(ع) میزبان فرمانده کل قوا بود. خوشا به سعادت شما که پس از وقفه کرونا اولین جایی که حضرت آقا رسما به آنجا آمدند دانشگاه شما بود.‌

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در این دانشگاه گفت: اظهارات ایشان مثل همیشه امیدبخش بود. بر اساس فرمایشات ایشان هر جا نیروهای مسلح تضعیف شوند امنیت مردم تضعیف خواهد شد. اگر به مقر انتظامی یا پایگاه بسیج حمله شود به امنیت مردم حمله شده است. مردم، نیروی انتظامی و بسیج مظلوم واقع شده‌اند. خدا را شاکر هستیم که در آستانه هفته انتظامی میزبان قدوم ایشان بودیم. پلیس موظف است در مقابل مجرم بایستد و امنیت آحاد مردم را تامین کند. ما خدمتگزار همه مردم عزیز هستیم و از جان و مال و ناموس مردم در مقابل افرادی که نیات شیطانی داشتند محافظت می‌کنیم.

اشتری در ادامه گفت: جایی که باید نیروی انتظامی به داد کودک بی‌گناهی برسد، سراسیمه به آنجا می‌رود. در قبال مردم نیز همینطور است. تعداد زیادی از ماموران انتظامی در این حوادث مجروح شدند و من به آن‌ها خسته نباشید می‌گویم. امیدواریم بتوانیم در این ایام به آنچه وظیفه‌مان هست به خوبی بپردازیم. امروز با استفاده از نخبگان فراجا و همکاران ما که بالاترین سرمایه ما هستند، با نگاه به داخل ماموریت‌ها را اجرا می‌کنیم. ما خود را حافظ ارزش‌های جمهوری اسلامی می‌دانیم و افتخار می‌کنیم که حامی امنیت مردم هستیم.

فرمانده فراجا با بیان اینکه با وحدت کامل بین فرماندهان، مدیران، آحاد کارکنان در مجموعه‌های مختلف، عقیدتی سیاسی، سازمان حفاظت اطلاعات و ... در حال خدمت هستیم، گفت: این حمایت‌های خوبی نیز از سمت مسئولین به دنبال خواهد داشت. امیدواریم بتوانیم راه شهدا و جانبازان را ادامه دهیم و روح امام، شهدا و حاج قاسم عزیز را شاد کنیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1155663

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =