دوئل فتح‌الله زاده و استراماچونی، برنده کیست؟

مدیرعمال جدید استقلال در پی صاف کردن بدهی‌های استقلال و آرام کردن فضای باشگاه است تا با خیالی راحت‌تر این تیم به سمت مسابقات مهم قدم بردارد، یکی از مهم‌ترین چالش‌ها پرونده استراماچونی خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایسکانیوز، موضوع مطالبات استراماچونی دو سه سالی می‌شود که تبدیل به نگرانی اصلی مدیران استقلال شده است با این تفاوت که رای نهایی این سرمربی اعلام شده و موعد پرداخت آن نیز سپری شده و حالا اگر فتح‌الله‌زاده دست نجنباند مطمئنا تبعات جبران‌ناپذیری در انتظار استقلالی‌ها خواهد بود.

موضوع پرداخت مطالبات استراماچونی این روزها به دغدغه اصلی مدیرعامل جدید تبدیل شده و فتح‌الله‌زاده به دنبال آن است تا با پیدا کردن منابع مالی جدید مراحل تسویه‌حساب با سرمربی ایتالیایی هرچه سریع‌تر انجام شود تا خطری از بابت پنجره یا کسر امتیاز و سقوط به دسته‌های پایین‌تر استقلال را تهدید نکند.

بیشتر  بخوانید

آلومینیوم سخت‌تر از گذشته برای استقلال

البته موضوع پرونده پادوانی نیز مورد توجه مدیرعامل استقلال قرار گرفته. این در حالی است که هنوز از سوی دادگاه عالی ورزش رای نهایی مدافع برزیلی سابق استقلالی‌ها اعلام نشده است.
در این بین شنیده می‌شود استقلالی‌ها روی برخی کمک‌های دولتی هم چشم دوخته‌اند و از آن جایی که این باشگاه نماینده ایران در آسیا در فصل بعدی لیگ قهرمانان محسوب می‌شود اگر تلاش‌ها به نتیجه‌ای نرسید مطمئنا این امر عواقبی را برای این باشگاه در پی خواهد داشت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1156871

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =