کشوری فرد: مجبور شدیم سوپرجام را برگزار کنیم

سرپرست سازمان لیگ گفت: چون هفته دوازدهم لیگ برگزار نشد، مجبور شدیم به جای آن سوپرجام را برگزار کنیم.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، محمد رضا کشوری فرد در خصوص اینکه چرا بازی سوپرجام در کرمان برگزار شد، اظهار داشت: ما جایی به غیر از کرمان نداشتیم. جام هم به نام سردار سلیمانی بود و بهتر بود که در کرمان این مسابقه برگزار می‌شد.

سرپرست سازمان لیگ در خصوص حواشی به وجود درباره قانون کارت قرمز، گفت: قبلا هم بوده و چیزی نیست که بگوییم الان به وجود آمده است. این موضوع روال بوده و سال‌های گذشته نیز اجرا می‌شده است یعنی اخراجی در سوپرجام روی بازی‌های لیگ تاثیر می‌گذارد. سوپرجام فرقی با دیگر بازی‌ها ندارد.

کشوری فرد درباره تغییرات و جابه‌جایی در سازمان لیگ، ادامه داد: تغییرات و جابه‌جایی همیشه است و باز هم ادامه خواهد داشت. به هر حال نفرات جدید که می‌آیند یک سری تغییرات به وجود می‌آید. آن افرادی که جابه‌جا شدند بسیار سالم بودند. این هجمه کارهای سازمان لیگ را خواستیم کمتر کنیم و به همین دلیل جابه‌جایی صورت گرفت.

سرپرست سازمان لیگ در رابطه با صحبت‌های اصولی در خصوص ویدیوچک و VAR گفت: من این مسئله را خودم نشنیدم ولی اگر قرار باشد چیزی مصوب شود، باید تصمیم آن در هیئت مدیره گرفته شود.

کشوری فرد ادامه داد: قرار است انتخابات هیئت رئیسه برگزار شود که احتمالا بعد از جام جهانی رخ خواهد داد.

وی در رابطه به مسابقات جام ملت‌های آسیا که سال آینده در زمستان برگزار می‌شود، اظهار داشت: بله، پیش‌بینی شده و کار گروه فنی ما یعنی  آقای مهدی تمام تلاششان را انجام می‌دهند و این کار را پیش‌بینی کردیم تا به نحو احسن بازی‌ها را بهتر انجام دهیم.

کشوری فرد در خصوص اینکه آیا زمان برگزاری بازی سوپرجام با کارلوس کی‌روش مطرح شده بود، گفت: در تاریخ دوازهم با آقای کی‌روش هماهنگ شده بود. ایشان نشستند و نسبت به برنامه رضایت داشتند. هر چی ایشان گفتند و ما را انجام دادیم. قرار بود هفته دوازدهم را نیز برگزار کنیم ولی چون این هفته برگزار نشد، مجبور شدیم که به جای آن، سوپرجام را برگزار کنیم.

پایان پیام/

کد خبر: 1158441

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =