بدشانسی ایران پیش از جام جهانی/ می‌توانیم به‌عنوان تیم دوم صعود کنیم

پیشکسوت پرسپولیس در باره لیست نهایی کی‌روش برای جام جهانی و روند تغییرات تیم‌ملی صحبت کرد.

حمید درخشان، پیشکسوت و سرمربی فوتبال در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایسکانیوز، با اشاره به این که همه تیم‌ها شانس صعود در جام جهانی را دارند، اظهار کرد: ما هم همانند سایر تیم‌ها شانس صعود داریم، اما همه چیز به شانس نیست و باید با تلاش و نمایش خوب شانسمان را بیشتر کنیم.

او با ذکر این نکته که انگلستان تیم قدرتمندی است، گفت: به نظر من این تیم به عنوان تیم اول از گروه صعود خواهد کرد، ایران هم شانس دوم شدن را دارد.

بیشتر بخوانید

تیم‌های حاضر در جام جهانی ۲۰۲۲ را بشناسید / تیم ملی دانمارک

پیشکسوت پرسپولیس در ادامه درباره مصدومیت هافبک تیم ملی گفت: مصدومیت امید ابراهیمی بر تیم تاثیرگذار است، چرا که او می‌توانست به تیم کمک کند، به هرحال هم ابراهیمی و هم تیم ملی بدشانسی آورد که او را از دست دادیم.

درخشان با نگاهی تأمل برانگیز به لیست نفرات دعوت شده به قطر گفت: این لیست می‌توانست بهتر باشد اما هر چه که هست قابل احترام است و لیست بدی نیست.

وی در نهایت اضافه کرد: در حال حاضر نباید به گذشته نگاه کرد، نکته مهم این است که این تیم ملی برای همه مردم است و همه ما امیدواریم تا بتوانیم برای نخستین بار صعود کنیم.

به گزارش ایسکانیوز، تورنمنت جام جهانی در کمتر از یک هفته دیگر با رقابت قطر-اکوادور آغاز خواهد شد و روز بعد از آن در ۳۰ آبان ایران و انگستان به مصاف یکدگیر خواهند رفت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1159866

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =