اگر ۴ سال پیش در این گروه بودیم صعودمان راحت‌تر بود / احتمال بالای پیروزی انگلیس برابر ایران

بازیکن پیشکسوت استقلال و پرسپولیس درباره اوضاع تیم ملی ایران پیش از بازی با انگلیس صحبت کرد.

سید مهدی سید صالحی، بازیکن پیشسکوت سرخابی‌ها در گفت‌گو با خبرنگار ورزشی ایسکانیوز، درباره بازی با انگلیس و اینکه ایران چقدر شانس پیروزی دارد، گفت: در بازی ایران-انگلیس، کفه ترازو بیشتر به سمت انگستان سنگینی می‌کند که دلیلش شایستگی این تیم است اما باز ایران شانس صعود از گروه را دارد؛ انگلیس کارنامه قوی دارد و کار سختی در مقابل این تیم قدرتمند خواهیم داشت.

بیشتر بخوانید

گرد و غبار سیاست در چشمان فوتبال ایران + فیلم

وی با ذکر این نکته که گرت ساوتگیت، سرمربی انگلیس مارا دست کم نخواهد گرفت، گفت: اولین بازی برای هر دو تیم بسیار مهم است و انگلیس با تمام قوا به میدان خواهد آمد.

سید صالحی با بیان اینکه ایران می‌تواند انگلیس را به زحمت بیندازد، گفت: کافی است تا دقایق آخر بازی دروازه‌مان را بسته نگه داریم تا فشار بر انگلیس بیشتر شود، در آن لحظه می‌توانیم راحت‌تر به هدفمان نزدیک شویم.

پیشسکوت فوتبال ادامه داد: تعویض سرمربی و کادر فنی در زمان کمی که باقی مانده بود موجب شد تا فرصت مناسب برای آماده شدن در جام جهانی را از دست بدهیم، به هرحال از این موضوع لطمه دیدیم.

سید صالحی درباره لیست کی‌روش گفت: افرادی در لیست کی روش هستند که در دو سال گذشته نقش پررنگی در تیم ملی نداشتند و این بدلیل طرز تفکر متفاوتی است که کی‌روش دارد.

وی در ادامه از نحوه برنامه‌ریزی در فوتبال ایران انتقاد کرد و گفت: در ابتدا یکی از تفاوت های تیم ایران با انگستان، نحوه برنامه‌ریزی‌هاست؛ انگلیس یک برنامه‌ریزی بلندمدت و با هدف دارد که در ایران چنین چیزی اصلا وجود ندارد، به هرحال انتظارها را باید از تیم ملی کاهش داد تا بازیکنان با خیالی آسوده بازی کنند و فقط باید بر کیفیت بازی‌های ایران تمرکز کرد.

بازیکن سابق فوتبال در انتها با ذکر اینکه ایران کار دشواری در پیش دارد، گفت: اگر چهار سال پیش در این گروه بودیم صعودمان راحت‌تر بود، دلیلش هم برمی‌گردد به اینکه کی روش در آن زمان مدت‌ها در تیم بود و آنالیز لازم و کافی را داشت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1160624

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =