روزنامه انگلیسی: لندن قادر به اعزام ناو هواپیمابر خود به دریای سرخ نیست

گزارش یک روزنامه انگلیسی نشان می‌دهد که لندن قادر به اعزام ناو هواپیمابر خود به دریای سرخ نیست.

به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز، روزنامه تلگراف گزارش داد که ناوهای هواپیمابر انگلیس به علت بحران نیروی انسانی در نیروهای مسلح این کشور، آماده اعزام به دریای سرخ نیستند.

بیشتر بخوانید:

سازمان بسیج اساتید حمله نظامی آمریکا و انگلیس به یمن را محکوم کرد

این نشریه پیشتر نوشته بود که کشتی‌های جنگی و جنگنده‌های این کشور در اقدام نظامی علیه یمن که کابینه وزیران با آن موافقت کرده، مشارکت خواهند کرد.

در نود و هشتمین روز عملیات «طوفان الاقصی» آمریکا و انگلیس در حمایت از رژیم صهیونیستی بامداد دیروز به اهدافی در خاک یمن تجاوز کردند.

فرمانده نیروی هوایی آمریکا در منطقه ادعا کرد: 60 هدف در 16 مراکز وابسته به ارتش یمن را هدف حمله هوایی قرار داده است و در این حمله بیش از 100 موشک هدفمند به‌کار گرفته است.

ارتش یمن در واکنش اولیه به حملات هوایی آمریکا و انگلیس به اهدافی در یمن، موشک‌هایی به‌سمت ناوها و کشتی‌های متجاوزان در دریای سرخ شلیک کرد.

دفتر سیاسی انصارالله با صدور بیانیه‌ای در واکنش به این تجاوزات دشمن تأکید کرد که تجاوز آمریکا و انگلیس هرگز مانع ادامه حمایت یمن از ملت فلسطین نخواهد شد. این تجاوز هرگز بدون پاسخ و مجازات نخواهد ماند و کشورهای متجاوز باید مسئولیت تمام عواقب آن را به‌عهده بگیرند.

«مهدی المشاط» رئیس شورای‌عالی سیاسی یمن به آمریکا و انگلیس هشدار داد که بهای سنگینی برای تجاوزاتشان به یمن پرداخت خواهند کرد و این حقیقت را که «یمن گورستان متجاوزان است»، درک خواهند کرد.

المشاط گفت: همچنان به جلوگیری از تردد کشتی‌های اسرائیلی یا کشتی‌هایی به‌مقصد فلسطین اشغالی ادامه می‌دهیم. تنها راه‌حل، توقف تجاوزات اسرائیل به برادرانمان در غزه است که با حمایت آمریکا ادامه دارد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1215488

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =