تبریک مقامات برای برد تیم ملی فوتبال برابر ولز

جمعی از مسئولان با صدور پیام‌های پیروزی تیم ملی فوتبال در جام جهانی را تبریک گفتند. 

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز،  تیم ملی فوتبال ایران از ساعت 13:30 امروز (جمعه 4 آذر) در دور دوم مرحله گروهی جام جهانی قطر قطر، مقابل تیم ملی ولز صف‌آرایی کرد و با دو گل به برتری رسید. برای ایران در این بازی روزبه چشمی  و رامین رضاییان موفق به گلزنی شدند.

جمعی از مسئولان با صدور پیام‌های جداگانه‌ای پیروزی تیم ملی فوتبال را تبریک گفتند. 

پیام آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی

رئیس جمهوری کشورمان در پیامی  از اعضای پرتلاش و باغیرت تیم ملی فوتبال که شیرینی پیروزی را به کام مردم کشورمان نشاندند صمیمانه تشکر کرد.

آیت الله رئیسی  در این پیام خطاب به بازیکنان تیم ملی کشورمان خاطرنشان کرد: بچه‌های پر تلاش و با غیرت تیم ملی فوتبال ایران، از اینکه با همه وجود جنگیدید و شیرینی پیروزی را به کام مردم کشورمان نشاندید، صمیمانه از شما و سرمربی و سایر دست‌اندرکاران تیم ملی تشکر می‌کنم. دعای خیر یک ملت در ادامه این راه نیز بدرقه راهتان است.

پیام محمدباقر قالیباف

رئیس مجلس شورای اسلامی پیروزی تیم ملی ایران را تبریک گفت.

در این پیام آمده است: پیروزی غرورآفرین و نمایش خیره‌کنندهٔ جوانان سرافراز تیم ملی فوتبال کشورمان در برابر تیم ملی ولز در جریان رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر موجب شادی و مباهات مردم شریف ایران گردید.

در این پیام تصریح شده است: هم‌صدایی و اتحاد همهٔ اعضای تیم که با همدلی‌ شایسته یک ملت همراه بود این پیروزی درخشان را به ارمغان آورد و بار دیگر به جهانیان ثابت کرد پیوند و یکپارچگی مردم ایران پایان‌ناپذیر است و پرچم مقدس این کشور همواره بر افراشته خواهد ماند. ضمن عرض تبریک به یکایک‌ اعضای تیم ملی، مربیان، سرپرستان و به همه هموطنان عزیز، امیدوارم در ادامه رقابت‌ها شاهد موفقیت‌های جوانان عزیزمان باشیم.

حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای

رئیس قوه قضائیه پیروزی ملی‌پوشان فوتبال کشورمان بر تیم ولز را تبریک گفت.

متن این پیام به شرح ذیل است: پیروزی تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران بر تیم ولز و از آن مهم‌تر، بازی غیرتمندانه و غیورانه ملی پوشان کشورمان، موجب مسرّت و شعف آحاد مردم عزیز بالاخص جوانان شد. اینجانب این پیروزی را به ملت شریف ایران تبریک گفته و برای ملی‌پوشان سرافراز کشورمان در ادامه مسیر آرزوی توفیقات بیشتر دارم.

علی بهادری جهرمی 

سخنگوی دولت نخستین چهره سیاسی بود که پیروزی تیم ملی فوتبال را تبریک گفت.

وی در توئیتر خود نوشت: این شروع جام‌جهانی فوتبال برای تیم باغیرت ایران است. ما توقف‌ناپذیریم. خداقوت بچه‌ها.

ناصر کنعانی 

سخنگوی وزارت امور خارجه نیز در توییتی نوشت: «یک بازی درجه یک، یک نتیجه عالی و دلچسب، همان چیزی که از شیرمردان ملی‌پوش فوتبال ⁧ ایران⁩ انتظار می‌رفت، دل یک ملت برای موفقیت و سربلندی تیم ملی می‌تپد. برای دیدن یک بازی دلنشین و انشاءالله یک نتیجه شیرین دیگر در بازی بعدی روزشماری می‌کنیم. تا پای جان برای ایران⁩ قوی⁩.»

علی باقری کنی 

معاون وزیر امور خارجه نیز در توییتی نوشت: «نمایش غرورانگیز تیم ملی با همدلی در میدان، هوشمندی در حمله، هوشیاری در دفاع و زیرکی در ضربه، بر یک ملت به بزرگی و عظمت ایران عزیز مبارک!»

انتهای پیام/

کد خبر: 1161228

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =