قیمت و مشخصات آپارتمان‌های قدیمی‌ساز مرکز تهران

در گزارش زیر به بررسی قیمت و مشخصات آپارتمان‌های قدیمی‌ساز مرکز تهران خواهیم‌ پرداخت.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، مرکز تهران یکی از مناطقی است که دسترسی خوبی به امکانات‌رفاهی از جمله مترو، خط BRT، مراکز خرید متنوع، بیمارستان و . . . دارد و جزو مناطق مورد توجه برای خریداران مسکن در تهران است. به همین خاطر در این گزارش  به بررسی خانه‌های قدیمی‌ساز مناطق مرکزی تهران مثل امیرآباد، سهروردی، فاطمی و بلوار کشاورز پرداخته ایم.

بیشتر بخوانید:

وجود آرامش نسبی در بازار مسکن

اگر قصد خرید واحد آپارتمانی در محدوده میدان‌انقلاب را دارید، میتوانید با سرمایه‌ای معادل ۵ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان آپارتمانی ۱۵۰ متری که ۳۰ سال از ساخت آن گذشته باشد و ۳ خوابه باشد را خریداری کنید.

واحد دیگری با متراژ ۱۷۴ متر در میدان‌ولیعصر با توجه به سنی حدود ۳۰ سال و ۳ اتاق خواب، قیمتی بالغ‌بر ۷ میلیارد تومان دارد.

برای خرید آپارتمانی ۳۰ ساله در محله امیرآباد با متراژ ۱۰۰ متر و ۲ اتاق خواب به بودجه‌ای معادل ۴ میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان احتیاج دارید.

سرمایه لازم برای خرید آپارتمانی ۱۵۰ متری در محله بلوار کشاورز درحالی که ۳۰ سال از ساخت آن گذشته باشد و ۳ اتاق خواب داشته باشد، قیمتی بالغ‌بر ۷ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان است.

واحد دیگری در محله فاطمی با سنی حدود ۳۰ سال و متراژ ۹۶ متر و ۲ اتاق خواب، در روز های گذشته با قیمت ۳ میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان معامله شده است.

آپارتمانی در محله سهروردی با متراژ ۹۶ متر و ۲ اتاق خواب درحالی که ۳۰ سال از ساخت آن گذشته باشد در روز های گذشته معادل ۴ میلیارد و ۴۲۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

همچنین آپارتمان دیگری در همین منطقه با متراژ ۵۹ متر و ۱ اتاق خواب درحالی که ۳۰ سال از ساخت آن گذشته باشد معادل ۲ میلیارد و ۹۸۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

آپارتمانی ۱۳۹ متری در محله یوسف‌آباد با سنی معادل ۳۰ سال و ۳ اتاق خواب ارزشی معادل ۸ میلیارد و ۵۰ میلیون تومان دارد.

توجه داشته‌باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در تهران به فروش گذاشته شده و قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت مسکن در هرمنطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و... متفاوت خواهد بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1161324

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =