اشتغال‌زایی ۴هزار نفری با تعریف ۶ مگاپروژه/ سه برابر مقدار نیاز، زمین برای اجرای نهضت ملی مسکن در ملایر تامین شده

فرماندار ویژه ملایر گفت: حدود ۶ مگاپروژه در شهرستان ملایر تعریف شده که برای چهار هزار نفر اشتغال ایجاد می‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، سلمان اسماعیلی معاون استاندار و فرماندار ویژه ملایر در مراسم گرامیداشت روز دانشجو که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملایر برگزار شد، با بیان این که دانشجویان منادیان راستین استکبارستیزی و آزادی‌خواهی هستند، اظهار کرد: مشکل اصلی دشمنان بر سر موجودیت مستقلی به نام جمهوری اسلامی ایران است.


وی با اشاره به اینکه به‌زودی ۶۰۰ هکتار به محدوده شهر ملایر در قالب طرح نهضت ملی مسکن اضافه خواهد شد افزود: حدود ۶ مگاپروژه در شهرستان ملایر تعریف شده که برای چهار هزار نفر اشتغال ایجاد می‌کند.


اسماعیلی گفت:روز دانشجو فرصتی مغتنم برای گفتن و شنیدن و حضور در بین دانشجویانی است که آینده کشور را رقم خواهند زد.

فرماندار ویژه ملایر تصریح کرد: ۱۶ آذر باید به عنوان نماد بالندگی و تکریم آمیختن علم و دانش با اخلاق اسلامی و بصیرت سیاسی همواره گرامی داشته شود.


او افزود:دانشجویان در طول تاریخ انقلاب در عرصه‌های مختلف نقش‌آفرینی کرده‌اند.


معاون استاندار همدان با اشاره به دشمنی آمریکا با مردم ایران اضافه کرد: در اتفاقات اخیر کشور نقش آنها مشخص است و دعوای دشمنان بر سر موجودیت مستقلی به نام جمهوری اسلامی ایران است.


اسماعیلی خاطر نشان کرد: این دوره تنها دوره‌ای است که دشمن طولاتی‌ترین جنگ را علیه ملت و نظام جمهوری اسلامی ایران تحمیل کرد، بدون آنکه حتی یک وجب از خاک کشور به دشمن بدهیم.


وی گفت:در کودتای ۲۸ مرداد و ایستادگی در مقابل نهضت ملی شدن صنعت نفت ایران، دست خبیث انگلیسی‌ها، آمریکایی‌ها و دخالت خارجی در کار بود و امروز نیز مسیر همان مسیر است.


اسماعیلی عنوان کرد: ترس آمریکا از فروپاشی هژمونی اقتصادی آنها و نقش جمهوری اسلامی ایران در دنیا است که دانشجویان نباید این نقش و اقتدار جمهوری اسلامی را در دنیا کوچک بشمارند.


فرماندار ویژه ملایر با بیان ایمکه :دلیل عمده اغتشاشات و آشوب‌های اخیر نیز ترس و نگرانی دشمنان از اقتدار جمهوری اسلامی است گفت:پایه و مبنای حرکت امروز آمریکا، انفعالی است و دلیل آن قدرت روزافزون ایران است.

اسماعیلی تصریح کرد:پس از فراخوان نهضت ملی مسکن، ۱۷ هزار و ۸۰۰ نفر در این شهرستان ثبت‌نام کردند که پس از پایش، ۶ هزار نفر احراز هویت شدند.

معاون استاندار و فرماندار ویژه ملایر افزود: با پیگیری‌های انجام شده برای ۲ تا سه برابر نیازمان در نهضت ملی مسکن، زمین تامین شده و به زودی ۶۰۰ هکتار به محدوده شهر ملایر اضافه خواهد شد.

اسماعیلی بیان کرد: چند سرمایه‌گذار موفق و برند کشوری مذاکره کرده‌ایم و حدود ۶ مگاپروژه تفریحی، توریستی و اقتصادی در ملایر تعریف شده که با اجرای آنها چهار هزار شغل در این شهرستان ایجاد خواهد شد. بزرگترین کارخانه شیشه ایران در ملایر احداث خواهد شد که فاز نخست آن یکساله و فاز نهایی سه ساله اجرا می‌شود و در گام نهایی برای یک‌هزار و ۵۰۰ نفر شغل ایجاد خواهد شد.

خبرنگار: محمد معصومی

انتهای پیام/ 

کد خبر: 1162890

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =