فعالیت‌های خیرخواهانه کی‌روش در ایران / از اهدای پاداش برد در برابر قطر تا خرید ۱۰ تن برنج

مدیر موسسه خیریه بهشت امام رضا(ع) گفت: کی‌روش از بچه‌ها خواست که برای صعود ایران به جام جهانی دعا کنند و او هم در عوض پاداش برد در برابر قطر را به بهشت امام رضا(ع) اهدا ‌کند که به قولش هم عمل کرد.

یوسف اصلانی مدیر موسسه خیریه بهشت امام رضا(ع) در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی ایسکانیوز درباره کمک‌های کی‌روش به این مرکز توضیح داد: آقای کی‌روش از جام جهانی سه دو ره پیش با مجموعه ما ارتباط گرفت و قبل از مسابقات از بچه‌ها خواستند که اسپانسر معنوی تیم باشند؛ چون اعتقاد داشتند که دعای بچه‌های یتیم هر کجای دنیا که باشند، جایگاه بالایی پیش خدا دارد. آقای کی‌روش گفتند که تیم ملی روحیه خوبی ندارد و از بچه‌ها خواستند که برای تیم دعا کنند.

او افزود: شروع ارتباط مجموعه ما با آقای کی‌روش برای موضوعات مالی نبود اما کی‌روش برای اینکه بچه‌ها کنارشان بودند، همان سال کمک خوبی برای ساخت مجموعه‌ای مخصوص بچه‌های بی‌سرپست، انجام دادند که این هدیه در پیش‌برد این پروژه موثر بود. او از بچه‌ها خواست که برای صعود ایران به جام جهانی دعا کنند و او هم در عوض پاداش برد در برابر قطر را به بهشت امام رضا(ع) اهدا ‌کند که به قولش هم عمل کرد.

اصلانی عنوان کرد: آقای کی‌روش در جام ملت‌های آسیا مجددا با مجموعه تماس گرفت، به بچه‌ها سر زد و از آن‌ها خواست که برای تیم‌ ملی دعا کنند. به همین واسطه ارتباط خوبی با بچه‌های بهشت گرفته بود و هر چند وقت یک‌بار به ما سر می‌زد. در جام ملت‌های آن سال که فکر می‌کنم حدود ۱۰ سال پیش بود، برای مجموعه ۲۰ کامپیوتر خریداری کرد.

او ادامه داد: او با شروع کرونا دوباره با من تماس گرفت و گفت که مبلغی از فدراسیون طلب دارد و از من پرسید که با این پول چه کار خیری می‌تواند انجام دهد؟ پیشنهاد دادم که مصرف یک سال برنج تعدادی از خیریه‌ها را تامین کند و او با پیشنهادم موافقت کرد. آقای کی‌روش برنج مصرفی یک سال ما که حدود ۱۰ تن بود را تامین کرد.

مدیر موسسه خیریه بهشت امام رضا(ع) اضافه کرد: پیش از جام جهانی امسال هم با من تماس گرفتند؛ آن زمان هنوز مسئولیت تیم ملی را نپذیرفته بود اما با وجود نقدها و توهین‌ها پذیرفت و گفت که ارزش دارد یک بار دیگر بچه‌های امام رضا(ع) را از نزدیک ببینم. اصلانی با بیان اینکه کمک‌های کی‌روش تماما از هزینه شخصی‌اش بود و به خیریه‌های دیگر هم کمک می‌کرد، گفت: امسال هم کی‌روش چند روز مانده به شروع مسابقات سرزده به بهشت امام رضا(ع) آمد، گپی با بچه‌ها زد و پیراهن و توپ به آن‌ها هدیه داد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1163985

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =