امتحانات کدام دانشگاه‌ها طی امروز و فردا حضوری است؟

جزئیات برگزاری امتحانات حضوری در ۲ دانشگاه کشور در ۱۳ و ۱۴ دی ماه اعلام شد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، آلودگی هوا در برخی شهرها کشور منجر به تعطیلی مدارس و دانشگاه‌های کشور شده، اما کلاس‌های درس به صورت مجازی برگزار شده و امتحانات پایان ترم نیز به قوت خود باقیست. در ادامه جزئیات برگزاری امتحانات برخی دانشگاه‌های کشور با توجه به تعطیلی ناشی از آلودگی هوا آمده است:

مدارس و دانشگاه‌های تهران چهارشنبه هم غیر حضوری شدند

دانشگاه صنعتی شریف

دانشگاه صنعتی شریف با اشاره به تمدید شرایط غیرحضوری فعالیت این دانشگاه اعلام کرد: بنا بر اعلام معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی و با توجه به مصوبه کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران، تمام کلاس‌های درس در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه ۱۳ و ۱۴ دی‌ماه به صورت غیرحضوری برگزار می‌شوند.

امتحانات دروس عملی که از قبل در این دو روز برنامه‌ریزی شده‌اند، در همان ساعت و تاریخ برنامه‌ریزی شده برگزار خواهند شد. لازم به ذکر است وضعیت برگزاری سایر امتحانات در این دو روز توسط اساتید دروس به دانشجویان اطلاع‌رسانی خواهد شد.

دانشگاه علم و صنعت

 دانشگاه علم و صنعت اعلام کرد: با توجه به مصوبات کارگروه اضطرار آلودگی هوا، کلیه کلاس‌ها در روزهای ۱۳ و ۱۴ دی ماه به صورت غیرحضوری برگزار می شود. دانشگاه علم و صنعت همچنین تاکید کرده است که امتحانات در این دو روز به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1166024

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =