جزئیات برگزاری امتحانات دانشجویان رشته‌های مهندسی دانشگاه آزاد اسلامی اعلام شد

جزئیات برگزاری امتحان میان‌ترم و پایان‌ترم دانشجویان رشته‌های مهندسی در راستای تحقق ارتقای کیفیت و کارآمدی دوره‌های تحصیلی سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی اعلام شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، در راستای تحقق اقدام ردیف ۲ بسته کاری ارتقای کیفیت و کارآمدی دوره‌های تحصیلی سند تحول و تعالی دانشگاه مبنی بر پایش و ارزیابی کیفیت و کارآمدی دوره‌های تحصیلی و برنامه‌های آموزشی، راه‌اندازی سامانه کلاس استاندارد تکمیلی برنامه‌ریزی درسی (کاتب)، برگزاری متمرکز آزمون میان‌ترم و پایان نیمسال اول ۱۴۰۳- ۱۴۰۲ درس ساختمان‌های داده رشته مهندسی کامپیوتر در مقطع کارشناسی پیوسته واحدهای تابعه آن استان در دستورکار قرار گرفته است.

جزئیات برگزاری امتحانات دانشجویان رشته‌های مهندسی دانشگاه آزاد اسلامی اعلام شد

جزئیات امتحان میان‌ترم و پایان‌ترم فیزیک ۲

در راستای تحقق اقدام ردیف ۲ بسته کاری ارتقای کیفیت و کارآمدی دوره‌های تحصیلی سند تحول و تعالی دانشگاه مبنی بر پایش و ارزیابی کیفیت و کارآمدی دوره‌های تحصیلی و برنامه‌های آموزشی، راه‌اندازی سامانه کلاس استاندارد تکمیلی برنامه‌ریزی درسی (کاتب)، برگزاری متمرکز آزمون میان‌ترم و پایان نیمسال اول ۱۴۰۳- ۱۴۰۲ درس فیزیک ۲ رشته‌های مهندسی برق ـ مهندسی کامپیوتر- مهندسی پزشکی - مهندسی مکانیک و مهندسی صنایع در مقطع کارشناسی پیوسته واحدهای تابعه آن استان در دستورکار قرار گرفته است.

جزئیات برگزاری امتحانات دانشجویان رشته‌های مهندسی دانشگاه آزاد اسلامی اعلام شد

جزئیات امتحان میان‌ترم و پایان‌ترم ریاضی ۲

در راستای تحقق اقدام ردیف ۲ بسته کاری ارتقای کیفیت و کارآمدی دوره‌های تحصیلی سند تحول و تعالی دانشگاه مبنی بر پایش و ارزیابی کیفیت و کارآمدی دوره‌های تحصیلی و برنامه‌های آموزشی، راه‌اندازی سامانه کلاس استاندارد تکمیلی برنامه‌ریزی درسی (کاتب)، برگزاری متمرکز آزمون میان‌ترم و پایان نیمسال اول ۱۴۰۳- ۱۴۰۲ درس ریاضی عمومی ۲ رشته‌های مهندسی برق ـ مهندسی کامپیوتر- مهندسی پزشکی - مهندسی مکانیک - مهندسی صنایع ـ مهندسی عمران در مقطع کارشناسی پیوسته واحدهای تابعه آن استان در دستورکار قرار گرفته است.

جزئیات برگزاری امتحانات دانشجویان رشته‌های مهندسی دانشگاه آزاد اسلامی اعلام شد

رعایت موارد زیر الزامی است:

۱. اطلاع‌رسانی به دانشجویان رشته مذکور درباره برگزاری آزمون متمرکز در اسرع‌وقت صورت پذیرد.

۲. شیوه برگزاری امتحان به صورت حضوری در محل واحد دانشگاهی دانشجویان خواهد بود.

۳. تغییر تاریخ برگزاری امتحان در سامانه آموزشیار مطابق جدول فوق انجام و اطلاع‌رسانی لازم به دانشجویان صورت پذیرد.

۴. سؤالات امتحانی توسط معاونت علوم، مهندسی و کشاورزی طراحی و در اختیار استان برای اجرا قرار خواهد گرفت و برگه‌های امتحانی توسط استادان منتخب در استان به صورت متمرکز تصحیح خواهند شد.

۵. بارم امتحان پایان نیمسال از ۱۴ نمره بوده و ۶ نمره باقیمانده از فعالیت‌های مستمر دانشجویان شامل میان ترم، کوییز، حل تمرین و... است و ثبت نمرات پایان نیمسال در آموزشیار پس از اعلام این حوزه توسط مدرسین مربوطه صورت می‌پذیرد.

۶. به‌منظور رعایت عدالت آموزشی، تولید محتوای این درس مطابق با سرفصل مصوب صورت گرفته و در سامانه کاتب به آدرس: https://kateb.iau.ir موجود است و در این باره لازم است استادان مطابق سرفصل مصوب دوره نسبت به تدریس درس اقدام کنند.

۷. لازم است به منظور بهره‌مندی دانشجویان و استادان از محتوای آموزشی و شیوه برگزاری متمرکز این آزمون، اطلاع‌رسانی‌های لازم به آنان صورت پذیرد. همچنین در راستای اطلاع‌رسانی از فعالیت‌های این معاونت و سامانه کاتب پیشنهاد می‌شود کانال اطلاع‌رسانی به آدرس https://ble.ir/sea_iau در اختیار استادان و دانشجویان قرار گیرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1203327

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =