کشف ۴۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در کوه‌های عسلویه

فرمانده انتظامی استان بوشهر از کشف ۴۸ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در کوه‌های خروجی عسلویه به کنگان به ارزش 13 میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، سردار حیدر سوسنی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی فرماندهی شهرستان عسلویه در راستای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز و با هدف جلوگیری از هدر رفت سرمایه ملی، در پی اخبار واصله مبنی بر اینکه در کوه‌های خروجی عسلویه به کنگان، روبروی اسکله فراسکو، تعداد چهار تانکر در ارتفاعات و با استتار کامل محل دپوی سوخت قاچاق از نوع گازوئیل است.

توقیف ۳۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق توسط نیروی دریایی سپاه

فرماندهی انتظامی استان بوشهر افزود: موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت و اکیپی از مامورین این یگان به آدرس فوق الذکر عزیمت و پس از بررسی مشخص گردید تعداد چهار تانکر که بصورت ماهرانه در میانه کوه استتار گردیده بود و مشخص بود که مدتی هست که از آن محل به عنوان دپوی سوخت قاچاق استفاده می‌گردد و داخل آنها مقداری گازوئیل وجود دارد.

سوسنی خاطرنشان کرد: با هماهنگی بعمل آمده با رئیس شرکت ملی پخش فراورده های نفتی ناحیه عسلویه، نماینده آن اداره در محل حاضر و پس از انتقال سوخت های دپو شده در تانکر ها، به تانکر های اعزامی از شرکت نفت، در مجموع مقدار ۴۸ هزار لیتر سوخت گازوئیل قاچاق کشف شد.

پایان خبر/

کد خبر: 1166225

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =