قیمت مرغ در بازار کاهش یافت

مشاهدات حاکی از کاهش قیمت مرغ در بازار نسبت به هفته های پیش است.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، بر اساس مشاهدات میدانی از مغازه های سطح شهر تهران و میادین تره بار قیمت هر کیلو مرغ گرم تازه  ۴۹ تا ۵۶ هزار تومان است. این در حالیست که حدود دو هفته پیش قیمت هر کیلو از این کالای پروتیئنی ۵۵ تا ۶۰ هزار تومان بود. قیمت‌های ذکر شده حدودی بوده و ممکن است در برخی مناطق بیشتر یا کمتر باشد.

مرغ گران می‌شود

مهدی یوسف خانی - رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی - در گفت‌وگو با ایسنا، در تشریح آخرین وضعیت بازار مرغ گفت: حدودا  دو هفته‌ای می شود که قیمت مرغ ثابت و کمتر از نرخ مصوب (هر کیلو ۶۳ هزار تومان) است.

وی ادامه داد: قیمت هر کیلو مرغ گرم در خرده فروشی‌ها در حال حاضر ۵۰ تا ۵۵ هزار تومان است.

رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی علت کاهش قیمت را کاهش تقاضا دانست و گفت: تقاضا کم و عرضه زیاد است و همین امر قیمت مرغ را کاهش داده است که البته تولیدکنندگان نیز در ضرر هستند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1168082

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • محمود IR ۱۵:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۹
      0 0
      همچین میگن مرغ ۴۰تومان ارزان شد انگار دلار بالا وپایین میشه این مردهایی که حداقل نیم کیلو ضایعات وسرپا وآب از توش درمیاد اگه کیلویی ۳۰هزارتومان مردم بخرن باز ضررکردن ولی هم زر دارن وهم زور والحمدولله دیگه رسانه هم داره کمکشون میکنه که با چانه زنی با دولت میخوان امتیاز سوبسیدی بگیرن کسی نیست بهشون بگه دیگه دستتون از جیب دولت وملت بکشید بیرون روپای خودتون بایستید صادرات که آزاد شد دیگه چی میخواهید شما وشرکت های خودرو ساز پدر ملت درآوردید برسه روزی نوبت خودرو سازها بشه اگه خدا بخواد میگن چوب خدا صدا نداره