ماجرای تعرض یک مربی مدرسه فوتبال به دانش‌آموزان در مشهد چیست؟

روز گذشته انتشار خبری در فضای مجازی، به ورزش خراسان و مشهد شوک عجیبی وارد کرد؛ تجاوز به فوتبالیست‌های پایه! تیتر خبری بود که جواد طاری‌بخش، مدیر رسانه سابق تیم شهر خودرو با انتشارش در استوری اینستاگرامش خبر از وقوع این فاجعه برای فوتبال مشهد می‌داد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، روز گذشته انتشار خبری در فضای مجازی، به ورزش خراسان و مشهد شوک عجیبی وارد کرد؛ تجاوز به فوتبالیست‌های پایه! تیتر خبری بود که جواد طاری‌بخش، مدیر رسانه سابق تیم شهر خودرو با انتشارش در استوری اینستاگرامش خبر از وقوع این فاجعه برای فوتبال مشهد می‌داد.

اعدام عاملان تعرض و تجاوز به تعدادی از زنان شیرازی

بر اساس صحبت‌های مطرح‌شده از سوی خانواده‌های این بازیکنان، پس از تغییر رفتار فرزندانشان و پیگیری و بررسی محتوای گوشی تلفن همراه بازیکنان، متوجه می‌شوند مربی این باشگاه آن‌ها را مورد آزار و اذیت قرار داده است و این نونهالان از ترس بازگو شدن این موضوع تحت فشار روحی و روانی قرار دارند.

به محض وصول گزارش‌هایی از تخلف وزیر ورزش به حراست این وزارتخانه دستور داد تا به موضوع رسیدگی کرده و پس از بررسی این ادعاها، در صورت صحت گزارش‌های رسیده با عامل یا عاملین این اتفاق با قاطعیت برخورد شود.  

انتهای پیام/

کد خبر: 1168299

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =