خیانت بازیکن استقلال بی‌معنی است/ آینده روشن آبی‌ها با فتح‌الله‌زاده

پیشکسوت باشگاه استقلال تهران، گفت: سیاوش یزدانی را نباید قضاوت کرد؛ او روزهای بدی را پشت سر می‌گذراد و این طبیعی است.

ایمان عالمی، پیشکسوت باشگاه استقلال تهران در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایسکانیوز، گفت: سیاوش یزدانی را نباید قضاوت کرد؛ اینکه می‌گویند فلان بازیکن به باشگاهش خیانت کرده است را قبول ندارم؛ بهتر است کلماتی مثل خیانت و کم کاری را به بازیکنی نچسبانیم؛ یزدانی روزهای بدی را پشت سر می‌گذراد و این طبیعی است، هر بازیکنی روز خوب و بد دارد.

وی با تمجید از مدیرعامل فعلی استقلال، بیان کرد: شرایط فعلی آبی‌ها، شرایط خاصی است و این شرایط گذراست؛ فتح‌الله‌زاده شرایط باشگاه را به خوبی مدیریت می‌کند و استقلال به سمت روزهای درخشان‌تری خواهد رفت.

ساپینتو هنوز استقلال را نشناخته است/ بازگشت پرسپولیس به وضعیت سفید

پیشکسوت استقلال با حمایت از سرمربی پرتغالی آبی‌ها، اظهار کرد: در حال حاظر حضور ساپینتو و حمایت از او بهترین کار ممکن است؛ همچنین باید به تفکرات او احترام گذاشت تا استقلال بتواند با اندیشه‌های سرمربی‌اش، به روزهای خوب نزدیک‌تر شود.

عالمی درباره خروج برخی بازیکن‌ها مثل آمانوف و شهباززاده، گفت: این طبیعی است که مربی با برخی از بازیکنان قدیمی تیم، نتواند هماهنگ شود و به بازی او اعتماد کند، این‌بار هم باید به لیست خروجی و تصمیمات سرمربی تیم احترام گذاشت.

وی درباره بازی آبی‌ها با ملوان در هفته هفدهم لیگ برتر، توضیح داد که استقلال با نبود سید حسین حسینی، در مقابل ملوان کار سختی در پیش دارد اما علیرضا رضایی(دروزابان دوم استقلال) بازیکن خوب و قابلی است و می‌تواند به خوبی از دروزاه آبی‌ها مراقبت کند.

عالمی در انتها با ذکر این نکته که بسیاری از تیم‌ها در تاریخ لیگ برتر، توانسته‌اند فاصله خود را با صدر جدول کمتر کنند و حتی به رتبه اول هم رسیدند، تشریح کرد: استقلال اگر مشکلات خودش را برطرف کند، می‌تواند به صدرجدول نزدیک‌تر شود؛ استقلالی‌ها در نیم فصل دوم کار سختی دارند ولی باید امیدوار باشند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1168734

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =