هواشناسی ایران / شدت بارش‌ها در شمال غرب کشور از پایان هفته کاهش می‌یابد

مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی گفت: چهارشنبه از شدت بارش‌ها در شمال‌غرب کشور کاسته می‌شود اما همچنان در جنوب غرب، غرب، مرکز کشور، ارتفاعات و دامنه‌های البرز شاهد بارش خواهیم بود.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، صادق ضیائیان مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی گفت: فردا دوشنبه گستره بارش‌ها  در بخش‌هایی از مناطق جنوب غربی کشور، مرکز، غرب سواحل دریای خزر و شرق خواهد بود.

هواشناسی ایران/ آغاز هفته بارشی برف و باران در تهران

به گفته مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی، روز سه شنبه شدت فعالیت این سامانه بارشی به شمال غرب، غرب، جنوب غرب، ارتفاعات و دامنه‌های البرز، مرکز کشور، ارتفاعات و دامنه‌های زاگرس مرکزی، سواحل غربی دریای خزر و شمال شرق می‌رسد.

 او می گوید: روز چهارشنبه از شدت بارش‌ها در شمال‌غرب کاسته می‌شود اما همچنان در جنوب غرب، غرب کشور، مرکز، ارتفاعات و دامنه‌های البرز، زاگرس مرکزی، ارتفاعات و دامنه‌های زاگرس و شمال شرق ادامه خواهد داشت؛ همچنین بخش هایی از شمال غرب، فارس و بوشهر هم بارش خواهند داشت.

ضیائیان گفت: در چند روز آینده که در سطح کشور بارش باران داریم در امتداد رشته کوه زاگرس مرکزی رخ می‌دهد که این بارش‌ها در مناطق سردسیر و مرتفع به صورت برف و حتی کولاک و در مناطق گرمسیر همراه با رعد و برق و وزش باد شدید موقت همراه خواهد بود.

کد خبر: 1169406

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =