عنایتی: فرق نفت و استقلال مهدی قایدی بود

سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان درباره دیدار پرحاشیه برابر استقلال تهران در هفته نوزدهم صحبت کرد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، رضا عنایتی سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان در گفتگویی درخصوص بازی برابر استقلال تهران اظهار داشت: به نظرم بازی بدی نشد و هر دو تیم برای کسب امتیاز به این بازی آمده بودند. طبیعتا بازی کردن با حضور تماشاگران مقابل تیم بزرگ استقلال سخت می شود ولی بچه های ما نشان دادند که با تمام وجودشان می توانند بازی کنند.

او ادامه داد: فرق ما با تیم استقلال در یک بازیکن یعنی مهدی قایدی بود، او به روزهای خوبش بازگشته و واقعا تعیین کننده بود. بودجه مهدی قایدی 40 میلیارد تومانی با بودجه کل تیم نفت مسجد سلیمان برابری می کند و متاسفانه آن هم دیدید که تیم ما چه شرایط سختی دارد. 

چینی: حاشیه برای استقلال و قائدی سم است

سرمربی تیم نفت اضافه کرد: بازیکنان فکر آرام ندارند و به همین دلیل در داخل زمین تمرکز بالایی ندارند. استقلال از این فرصت استفاده کرد. نمایش خوبی داشتیم ولی باید در استفاده از موقعیت‌ها بهتر کار کنیم. به نظرم خیلی از تیم های بزرگتر ایران نتوانستند به اندازه ما روی دروازه استقلال موقعیت ایجاد کنند. این بازی را فراموش می کنیم و برای بازی مهم صنعت نفت آبادان آماده می شویم.

رضا عنایتی در پاسخ به این سوال که آیا نفت در لیگ برتر می ماند یا خیر، گفت: من قولی به هیچکس ندادم و قولی که می توانم بدهم این است که شرایط بهتری نسبت به نیم فصل اول شود. وقتی شرایط مالی باشگاه به بد باشد به تیم ضربه می زند و دوباره می گویم اگر مسئولان می خواهند کاری انجام بدهند همین حالا باید این کار را پیگیری کنند.

قبول دارید که ریسک بزرگی را انجام دادید؟ سرمربی نفت در پاسخ به این سوال گفت: بله تمام کسانی که با من ارتباط دارند می گویند با انتخاب تیم نفت ریسک بالایی کردم ولی گفتم این کار را کردم تا بتوانم اتفاقات عجیب و غریب را امتحان کنم. مطمئنم اینطور نمی شود که نفت مسجد سلیمان سقوط کند و در آخر فصل می بینم که موفقیت تیم را خواهید دید. به نظرم ماندن در لیگ برتر برای تیم نفت کمتر از قهرمانی نیست.

او در واکنش به ماجرای تهدید در رختکن تیم همچنین گفت: اصلا در رختکن حضور نداشتم و وقتی به خانه آمدم از طریق رسانه ها این ماجرا را متوجه شدم. اگر لیدری تیمم را تهدید کند یک لحظه هم من را آنجا نخواهید دید. باید اول در تمرین حضور پیدا کنم و ببینم ماجرا چیست و پس از آن تصمیم گیری می کنم. مطمئن باشید با قاطعیت واکنش نشان می دهم چون تیم من مانند خانواده‌ام است و هیچکس حق ندارد خانواده‌ام را تهدید کند.

سرمربی تیم نفت درباره ضربه پنالتی که روی مهدی قایدی در لحظات پایانی بازی اعلام شد، گفت: فکر می کنم که حاج ملک یک روز فوق العاده ضعیفی داشت و اصلا تمرکز نداشت. اگر در دقیقه 9 پنالتی ما اعلام می شد خیلی شرایط فرق می کرد. آقای افشایان بررسی کنند و در چینش داوران دقت داشته باشند.

عنایتی درمورد حضور به همراه فرزندانش در ورزشگاه عنوان کرد: من همیشه پسرانم همراهم هستند و اگر کنارم باشند احساس می کنم که یک کوه پشتم است. 

سرمربی تیم نفت همچنین درباره درگذشت بلازویچ گفت: من واقعا از این خبر ناراحت شدم و با وجود اینکه سابقه همکاری با یکدیگر نداشتیم اما ایشان برای فوتبال ما خیلی زحمت کشیدند. امیدوارم روحش در آرامش باشد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1170621

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =