پیشکسوت تراکتور: خمس سرمربی تیم ملی نمی‌شود

پیشکسوت تیم فوتبال تراکتور گفت: تراکتور تیم پرطرفداری است و به گفته کنفدراسیون فوتبال آسیا پرطرفدارترین تیم آسیا نیز محسوب می‌شود و این تیم نیاز به حمایت دارد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، کاظم محمودی پیشکسوت تیم فوتبال تراکتور در گفت‌گویی، در رابطه با عملکرد خوب پاکو خمس سرمربی این تیم اظهار داشت: از زمانی که خمس هدایت تراکتور را در اختیار گرفته این تیم روند رو به رشد و خیلی خوبی داشته که این عملکرد در نحوه بازی کردن تیم تاثیرگذار بوده است. خوشبختانه ما شاهد بازی زیبایی از تراکتور هستیم و عملکرد خوب این مربی در نتیجه‌گیری تیم کاملا مشخص بوده است.

وی افزود: با توجه به اینکه بردیف در اواسط فصل از تیم جدا شد، خمس فرصت بسیار کمی داشت تا با شرایط تیم و لیگ ایران آشنا شود ولی این مربی در همین زمان کم بهترین عملکرد را از خود نشان داد و توانست نتایج قابل قبولی را کسب کند.

آلودگی هوا به تهران بازگشت

سرپرست سابق تیم فوتبال تراکتور در رابطه با شایعه جدایی خمس از این تیم برای هدایت تیم ملی فوتبال ایران گفت: فکر نمی‌کنم این اتفاق صورت بگیرد. این موضوع از طرف خود خمس نیز گفته شد و همچنین باشگاه نیز حمایت کامل از این مربی را خواهد داشت و خمس از تراکتور جدا نخواهد شد.

وی ادامه داد: این امر که تغییرات در کادر و بازیکنان یک تیم هرچقدر کمتر باشد نتایج بهتری خواهد داد کاملا در فوتبال اروپا نیز ثابت شده است. ما باید این نکته را در نظر بگیریم که این کادر باید حفظ و برای فصل آینده حمایت شود. این بازیکنان تراکتور را خمس جذب نکرده و قطعا این مربی در ادامه مسیر می‌تواند با حفظ کادر و بازیکنان مورد نیاز خود موفق‌تر باشد.

محمودی در رابطه با عملکرد خارجی‌های تراکتور اظهار داشت: تراکتور به جز رمرو که به تازگی قرارداد امضا کرده و هنوز نتوانسته برای این تیم بازی کند ۳ بازیکن خارجی باکیفیت جذب کرده که عملکرد آنها کاملا نشانگر کیفیت بالای این بازیکنان خواهد بود.

پیشکسوت تراکتور افزود: در رابطه با صفا هادی اگر بازی‌های اول فصل تراکتور را نگاه کرده باشید بردیف سرمربی سابق این تیم زیاد از این بازیکن استفاده نمی‌کرد اما با حضور خمس، هادی که یکی از بازیکنان تاثیرگذار در تیم ملی عراق نیز محسوب می‌شود در تراکتور احیا شد و در حال حاضر بهترین عملکرد را در خط میانی تراکتور دارد و از اعتمادی که خمس به او داشت نهایت استفاده را انجام داد. ریکاردو آلوز نیز اگر بهترین بازیکن حال حاضر لیگ نباشد یکی از بهترین‌ها خواهد بود و گوستاوو نیز رفته رفته عملکرد خوبی در تیم داشته است.

محمودی: خمس سرمربی تیم ملی نمی‌شود/ پرطرفدارترین تیم آسیا نیاز به حمایت دارد

پیشکسوت تیم فوتبال تراکتور افزود: امسال اول فصل با توجه به اینکه من خودم در تیم حضور داشتم کاملا شاهد این موضوع بودم که تمام بازیکنان موردنظر بردیف توسط زنوزی جذب شد. تراکتور تیم پرطرفداری است و به گفته کنفدراسیون آسیا پرطرفدارترین تیم آسیا نیز محسوب می‌شود و این تیم نیاز به حمایت دارد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1171695

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =