صدر نشینی تیم ووشو آقایان دانشگاه آزاد اسلامی در لیگ برتر

مربی تیم ووشو آقایان باشگاه فرهنگی ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه رقابت‌های مرحله نهایی لیگ برتر ووشو از امروز سه شنبه ۲ اسفند  پیگیری  می‌شود، گفت: تیم ووشو آقایان دانشگاه آزاد اسلامی با ۱۳ امتیاز صدر نشین است و در این مرحله  با آمادگی بالا حضور پیدا کرده و امید اول صعود به نیمه نهایی به عنوان تیم اول است.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، محمد صالحی مرزیجرانی، مربی تیم ووشو آقایان باشگاه فرهنگی ورزشی دانشگاه آزاد  اسلامی با بیان اینکه رقابت‌های مرحله نهایی لیگ برتر ووشو از امروز سه شنبه ۲ اسفند پیگیری  می‌شود، گفت: در دور برگشت رقابت‌ها به میزبانی آکادمی ووشو برگزار می‌شود.

قهرمانی مقتدرانه تیم ووشو ایران با کسب ۲۳ مدال

وی افزود: تیم ووشو آقایان باشگاه فرهنگی ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی در سال ۱۳۹۸، و ۱۴۰۰ موفق به کسب مقام قهرمانی شده است و امیدواریم با حضور قدرتمند رقبای سرسختی که در این مسابقات شرکت کردند تداوم قهرمانی در سالجاری هم برای تیم ووشو آقایان باشگاه فرهنگی ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی تکرار و محقق شود.

مربی تیم ووشو آقایان باشگاه فرهنگی ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه این مسابقات با حضور ۹ تیم در دو گروه پیگیری خواهد شد، ادامه داد: در گروه یک، تیم ووشو آقایان دانشگاه آزاد اسلامی با تیم‌های هیات ووشو زرین رود خدا بنده، پارس جنوبی، هیات ووشو نور و باشگاه مقاومت حضور دارند. تیم ووشو آقایان دانشگاه آزاد اسلامی با ۱۳ امتیاز صدر نشین است و در این مرحله  با آمادگی بالا حضور پیدا کرده و امید اول صعود به نیمه نهایی به عنوان تیم اول است.

به گفته وی با اردوهای منظم و برنامه‌ریزی شده که تدارک دیدیم و تمرینات خوبی که ورزشکاران ساندا و تالو انجام دادند برای کسب قهرمانی برای چهارمین سال متوالی  امیدوار هستیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1172080

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =