دانشجوی واحد همدان موفق به کسب رتبه اول در هفتمین جایزه ملی ایثار شد

فاطمه حکانلو فرزند جانباز و دانشجوی مقطع کارشناسی رشته هنر دانشگاه آزاد اسلامی همدان موفق به کسب رتبه اول در هفتمین جشنواره جایزه ملی ایثار شد.

پریسا سادات محمدی مسئول امور ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی همدان در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز با اشاره به اعلام نتایج هفتمین جشنواره ملی ایثار اظهار کرد: از بین 18 نفر دانشجوی برگزیده دانشگاه آزاد اسلامی فاطمه حکانلو از همدان موفق به کسب رتبه اول در مقطع کارشناسی شد.

دفتر هیئت مذهبی دانشجویی در دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان افتتاح شد

وی افزود: همه ساله با مشارکت پنج دستگاه آموزشی کشورو تجلیل از برترین‌ها و منتخبین تحصیلی ازجامعه ایثارگری اعم از دانشجویان، دانش آموزان و طلاب و با مشارکت وزارتخانه های علوم، بهداشت، آموزش پرورش، دانشگاه آزاد اسلامی و حوزه علمیه برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: این جشنواره با هدف ایجاد رقابت مثبت تحصیلی و تحرک و انگیزه آموزشی در میان جامعه تحصیلی شاهد و ایثارگر و ارزیابی دستاوردهای ارزشمند اجرای طرح شاهد و شناساندن نخبگان و تجلیل از چهره های موفق این عرصه و معرفی آنان به عنوان الگوهای مطلوب به جامعه جشنواره آموزش تحصیلی جایزه ملی ایثار برگزار می شود.

مسئول امور ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی همدان تصریح کرد امسال نیز رزومه 12 دانشجوی برگزیده استانی بررسی و به سازمان ارسال گردید که از بین آنها فاطمه حکانلو در مقطع کارشناسی رتبه یک کشوری را کسب کرد.

محمدی خاطر نشان کرد: فاطمه حکانلو به دلیل متاز بودن در رشته آموزشی، برگزاری چندین دوره نمایشگاه نقاشی با موضوع دفاع مقدس، کسب رتبه اول در مسابقات نقاشی از بین دانشجویان شاهد و ایثارگرمقطع کارشناسی دانشگاه آزاد اسلامی  کشور با توجه به شاخص های اعلام شده بالاترین امتیاز رو کسب کرده اند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1174578

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =