کاپیتان پاری‌سن‌ژرمن: تیم ما نمرده است

کاپیتان برزیلی پاری‌سن ژرمن از عشق و علاقه زیاد خود به این تیم سخن به میان آورد و تاکید کرد که به زودی قراردادش را تمدید خواهد کرد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز و به نقل از RMC، مارکینوش از بازیکنان باتجربه و کلیدی پاری‌سن ژرمن به شمار می‌آید و بازوبند کاپیتانی تیم را هم بر بازو می‌بندد.

این مدافع برزیلی بعد از درخشش در رم بود که پیراهن پاری‌سن ژرمن را بر تن کرد و این باشگاه در تلاش است تا قرارداد او را که در سال ۲۰۲۴ به پایان می‌رسد به زودی تمدید کند.

شرط عجیب زیدان برای پذیرش هدایت پاری‌سن‌ژرمن

مارکینوش گفت: باور نمی‌کنم که  ۴۰۰ بار با پیراهن پاری‌سن ژرمن به میدان رفته‌ام. اصلا چنین تعداد بازی را پیش‌بینی نمی‌کردم. من در دوران جوانی به پاری‌سن ژرمن پیوستم ‌و می‌خواهم از حضور در این تیم لذت ببرم.

او ادامه داد: امیدوارم که قراردادم را با پاری سن ژرمن تمدید کنم و در این تیم بمانم. فعلا که تا سال ۲۰۲۴ با تیم قرارداد دارم. من روزهای سخت و شیرین زیادی را با پیراهن پاری سن ژرمن تجربه کرده‌ام و هیچگاه از عشقم به تیم کم نشده است. می‌خواهم ۲۰۰-۳۰۰ بازی دیگر با پیراهن تیم انجام دهم.    ‌

مارکینوش در ‌پایان گفت: پاری‌سن ژرمن نمرده است و همچنان در شرایط خوبی است. با حمایت هواداران خود می‌خواهیم فصل را به بهترین شکل به پایان برسانیم. 

پاری‌سن ژرمن از لیگ قهرمانان اروپا و جام حذفی فرانسه حذف شد اما این تیم در لیگ فرانسه با ۶ امتیاز اختلاف نسبت به نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده خود در صدر جدول رده‌بندی قرار دارد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1177153

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =