قدس نقطه مشترک مسلمانان برای مبارزه با صهیونیست است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان روز قدس را روز مبارزه با صهیونیست جهانی خواند و گفت: قدس نقطه مشترک مسلمانان در مبارزه با استکبار و صهیونست جهانی است.

محمد حسین رنجبر در حاشیه مراسم راهپیمایی روز قدس که با حضور جمع کثیری از دانشگاهیان دانشگاه آزاد بندرعباس برگزار شد؛ با گرامی داشت ایام شب های قدر و شهادت مولای متقیان امام علی (ع) این روز را نقطه عطفی در مبارزه با صهیونست قلمداد کرد و تاکید کرد: این روز روز نماد مبارزه با صهیونست است و باید با تقویت پایه های این مبارزه، بساط ظلم، ستم و آدم کشی را توسط صهیونست ها برچید.

دانشگاه آزاد اسلامی بندرعباس میزبان برگزاری مراسم لیالی قدر بود

وی با اشاره به نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام «روز قدس»؛ امام خمینی (ره) را پرچمدار این مبارزه خواند و بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران بر پایه مبارزه با ظلم و ستم شکل گرفته و هر جا که ظالمی باشد، انقلاب اسلامی ایران صدای مظلوم خواهد بود و برای دفاع وارد میدان می شود.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی رهبری نیز در حاشیه این راهپیمایی، زاه پیمایی روز قدس  را تجدید میثاق با آرمان های انقلاب خواند و تاکید کرد: بصیرت، شناخت و آگاهی ملت بزرگ ایران علیه صهیونست های آدم کش مبدل ساخته و  این روز را به نماد مبارزه با صهیونست ها در مقابل مردم مظلوم فلسطین  تبدیل کرده است.

حجت الاسلام اسماعیل پاکنژاد، یادآور شد: قدس از آن مسلمانان است و از آن مسلمانان باقی میماند و مسجد الاقصی  همان معراجگاه پیامبر گرامی اسلام باید جون مسجد النبی و  مسجد الحرام تحت مالکیت مسلمان باشد و همه وظیفه داریم تا احقاق حقوق مسلمانان در میدان مبارز حاضر باشیم.

معاون فرهنگی دانشگاه آزاد بندرعباس نیز با حضور در این نمایش دشمن شکن  گفت: حضرت امام راحل را یکی از متفکران دینی بزرگ قرن معاصر است که هیچ انقلابی را در جهان مشابه انقلاب اسلامی نمی توان یافت که در آن ابعاد مبارزه با استکبار و صهیونست اینگونه روش و مبرهن باشد.

قدس نقطه مشترک مسلمانان برای مبارزه با صهیونیست است

محمد حیدری نارمندی در ادامه، افزود: امام راحل (ره) پرچم مبارزه با استکبار و صهیونست را در جهان به اهتزاز در آورد و امروز میلیون ها انسان  در سرتاسر جهان با حضور گسترده در خیابان ها کمر همت به نابودی غده سرطانی رژیم منحوس صهیونستی، برای آزادی قدس عزیز بسته اند.

وی بیان کرد: در این برهه زمانی زنده نگه‌داشتن این اندیشه های اسلامی و انقلابی می‌تواند مسلمانان را در زیر پرچم اتحاد و همدلی گرد هم آورد و هویت رژیم صهیونستی را بهتر و بیشتر به جهانیان بشناساند.

حیدری جوانان غیور کشور را سربازان و فرماندهان جنگ نرم خواند که با تاسی از انقلاب اسلامی و فرمان رهبری انقلاب در صف اول این مبارزه ایستاده اند و همواره ثابت نموده اند که آمادگی دارند با قطره قطره خونشان، درخت انقلاب را آبیاری نمایند.

معاون فرهنگی دانشگاه با قدردانی از همه دانشگاهیان که با حضور پر شور خود در راهپیمایی روز قدس، با آرمانهای انقلاب و رهبری معظم تجدید میثاق نموده اند قدر دانی کرد و گفت: بدون شک کشور اسلامی ایران با وجود شما جوانان سرافزار و همیشه در میدان به سمت بالندگی و افتخار گام بر میدارد.

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز، حضور گسترده دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی بندرعباس در مراسم روز قدس و همصدا شدن با اعاد ملت ایران در مبارزه با صهیونست  و شرکت در نماز جمعه،  پایان بخش این نمایش قدرت مردمی و انقلابی بود.

انتهای پیام /

کد خبر: 1177560

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =