سیدصالحی: احتمال قهرمانی سپاهان بیشتر است

کارشناس فوتبال گفت: روی کاغذ بازی‌های سپاهان نسبت به استقلال و پرسپولیس راحت‌تر است، اما با این حال نمی‌توانیم بگوییم که از قبل سپاهان قهرمان می‌شود.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، سیدمهدی سیدصالحی، درباره برتری  تیم فوتبال استقلال مقابل هوادار در هفته بیست‌وششم لیگ برتر، اظهار داشت: بازی استقلال و هوادار نیمه اول جذابی نداشت و آنچنان دیدار خوبی نبود. بازیکنان هر دو تیم به آن صورت روی دروازه‌های یکدیگر موقعیت ایجاد نکردند و در نهایت بازی با نتیجه صفر بر صفر تمام شد. اما در نیمه دوم استقلال برتری خودش را به هوادار تحمیل کرد و توانست با گل‌های فراوان حریف را شکست دهد. هوادار تیم قابل احترامی است، ولی استقلال در خط حمله نسبت به بازی‌های قبل تمرکز بیشتری داشت و نتیجه بسیار فوق‌العاده‌ای را به دست آورد.

اسدی: پرسپولیس برای قهرمانی کار سختی دارد

کارشناس فوتبال در مورد برگزاری دیدار دربی در روز سوم اردیبهشت ماه در قالب هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال عنوان کرد: دربی با بازی‌های دیگر فرق می‌کند، اصلاً این دیدار ربطی به جایگاه جدولی دو تیم ندارد. هر تیمی که در روز بازی، تمرکز کافی، شرایط روحی و روانی بهتر و کمترین اشتباه را داشته باشد نتیجه را از آن خود خواهند کرد. دیدار دربی برای هواداران هر دو تیم مهم است و انتظار دارند که تیم محبوب‌شان نتیجه لازم را بگیرد. این دیدار استرس را به بازیکنان وارد می‌کند و آن‌ها دنبال این هستند تا با کسب پیروزی، دل هواداران‌شان را شاد کنند.

استرس بالا باعث می‌شود خیلی از دربی‌ها مساوی شود

وی افزود: هفته قبل بازی، استرس خاصی از طرف هواداران در رسانه‌ها به بازیکنان انتقال پیدا می‌کند، چون هر دو تیم دنبال این هستند نتیجه بگیرند. استرسی که با حضور تماشاگران به هر دو تیم وارد می‌شود باعث می‌شود که هر دو تیم خیلی ریسک نکنند تا نتیجه لازم را بگیرند و هواداران‌شان راضی از ورزشگاه بیرون بروند؛ به همین دلیل خیلی از بازی‌ها به تساوی کشیده می‌شد.

پیشکسوت فوتبال با اشاره به اینکه آخرین بازی‌های لیگ برتر است و هر کدام از این دو تیم‌ سعی دارند تا در دربی به پیروزی برسند، تصریح کرد: با اینکه هم اکنون هر دو تیم مدعی قهرمانی هستند، اما باز هم این بازی از حساسیت بالایی برخوردار است، بر همین اساس پیروزی در دربی برای هر دو تیم ارزشمند خواهد بود. در هر صورت هر دو تیم آماده دربی هستند و بازیکنان قابلی هم دارند.

احساس می‌کنم احتمال قهرمانی سپاهان بیشتر است

وی تصریح کرد: من تجربه دربی را دارم، ولی زمانی به این بازی خوردیم که آخر فصل لیگ برتر نبود. در حالی که هم اکنون شرایط آخر فصل است و هر دو تیم هر ۳ امتیاز را نیاز دارند و مساوی به درد هیچ کدام از تیم‌ها نمی‌خورد و با توجه به این مسائل می‌تواند بازی خوب و باکیفیتی از آب دربیایید.

سیدصالحی با اشاره به اینکه مساوی در دربی باعث خواهد شد که سپاهان با خیال راحت به سمت قهرمانی حرکت کند، خاطرنشان کرد: روی کاغذ بازی‌های سپاهان نسبت به استقلال و پرسپولیس راحت‌تر است، اما با این حال نمی‌توانیم بگوییم که از قبل سپاهان قهرمان می‌شود. از ۴ هفته قبل هم نمی‌شود بگوییم چه تیمی به لیگ یک سقوط می‌کند و چه تیمی قهرمان خواهد شد. در هر صورت باید منتظر بمانیم و ببینیم چه اتفاقی در دربی خواهد افتاد. احساس می‌کنم احتمال قهرمانی سپاهان در لیگ برتر بیشتر از استقلال و پرسپولیس است.  

منبع: میزان

انتهای پیام/

کد خبر: 1178046

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =