معنوی‌نژاد: بازیکنان باتجربه در تیم ملی حضور ندارند

دریافت‌کننده تیم ملی والیبال کشورمان گفت: نبود بازیکنان باتجربه در تیم ملی احساس می‌شود اما بازیکنان جوان خوبی به تیم ملی اضافه شده‌اند.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، جواد معنوی نژاد در گفت‌وگویی، درباره رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال گفت: برخلاف سال‌های گذشته که بدون بازی دوستانه در مسابقات لیگ ملت‌ها حضور پیدا می‌کردیم، امسال قبل از این رقابت‌ها دو بازی دوستانه در ترکیه داریم که به حضور پرقدرت ما در این رقابت‌ها کمک زیادی خواهد کرد. امیدوارم بتوانیم قوی‌تر از سال‌های قبل به میدان برویم و نتایج قابل قبولی داشته باشیم.

مسابقات والیبال کارکنان و اعضای هیئت علمی منطقه ۷ دانشگاه آزاد برگزار شد

وی در مورد جوانگرایی در تیم ملی و نبود بازیکنان باتجربه اظهارداشت: مسلما حضور بازیکن باتجربه به سود یک تیم است و نبود این بازیکنان حس می‌شود، اما در ورزش حرفه‌ای این مسائل اجتناب ناپذیر است. بازیکنان جوان هم هر چقدر به میدان بروند باتجربه‌تر می‌شوند و می‌توانند به تیم ملی کمک کند.

دریافت کننده تیم ملی والیبال کشورمان در رابطه با کسب سهمیه المپیک پاریس عنوان کرد: من به عنوان بازیکن در هر تورنمنت تلاش می‌کنم بهترین باشم، برای انتخابی المپیک هم شرایط همین است و چیزی غیر از این نیست. در آن مسابقات بهترین تیم‌ها حضور دارند، تیم‌هایی که سابقه‌شان در المپیک بیشتر از ماست، اما ما هم تیم ایران هستیم و امیدوارم بتوانیم بهترین نتیجه را کسب کنیم.

دریافت‌کننده تیم ملی والیبال در مورد حضورش در تیم فرانسه عنوان کرد: سال گذشته در لیگ فرانسه بازی کردم و شرایط خیلی خوبی داشتم، امسال هم چند پیشنهاد از تیم‌های اروپایی دارم، البته چند تیم ایرانی هم پیشنهاد دادند، اما هنوز تصمیم نگرفتم و هر جا که شرایط بهتر باشد قرارداد امضا می‌کنم.

وی در مورد جو تیم ملی برای حضور در رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال خاطرنشان کرد: خدا را شکر جو خیلی خوبی در اردوی تیم ملی حاکم است؛ بازیکنان جوان خوبی به تیم ملی اضافه شده‌اند و همه با انگیزه کنار هم تمرین می‌کنیم تا بتوانیم با آمادگی کامل در مسابقات لیگ ملت‌ها حاضر شویم. الان همه تیم‌ها خیلی خوب شده‌اند و کار سخت است ولی ما هم خوب تمرین کنیم و بازیکنان باهوشی داریم.

معنوی‌نژاد در مورد بازی با ترکیه قبل از لیگ ملت‌های والیبال عنوان کرد: بازی با ترکیه دوستانه است و برای هماهنگی بیشتر جهت حضور در لیگ ملت‌ها با این تیم به میدان خواهیم رفت، هدف اصلی ما لیگ ملت‌هاست و دو تورنمنت بعدی است که امیدواریم بتوانیم نتایجی در خور نام ایران به دست بیاوریم.

ملی‌پوش والیبال کشورمان در مورد مسابقات قهرمانی آسیا که به میزبانی ایران برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: در هر تورنمنتی که میزبان هستیم قطعا قهرمانی در آن رقابت‌ها برای ما اهمیت دارد؛ غیر از قهرمانی هیچ انتظاری از تیم ایران وجود ندارد؛ بنابراین با همه توان به میدان خواهیم رفت تا بتوانیم قهرمان شویم.

وی در مورد حضور کادرفنی ایرانی خاطرنشان کرد: خدا را شکر کادرفنی خوبی داریم و ما به عنوان بازیکن تمام تلاش خودمان را می‌کنیم تا بتوانیم اول پرچم ایران را بالا ببریم و پس از آن کادرفنی را راضی کنیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1180374

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =