خط تولید دستگاه‌های پرس ضربه‌ای سنگین افتتاح شد

مراسم افتتاح و بهره برداری از خط تولید دستگاه‌های پرس ضربه‌ای سنگین در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیرجند با حضور رئیس مرکز حوزه ریاست، روابط عمومی و هماهنگی استان ها برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، خط تولید دستگاه های پرس ضربه ای سنگین  از 6 تا 100 تن در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیرجند با حضور دکتر جواد قناعت استاندار خراسان جنوبی، دکتر علی سروری مجد مشاور و رئیس مرکز حوزه ریاست، روابط عمومی و هماهنگی استان های دانشگاه آزاد اسلامی و دکتر محمدهادی همایون معاون علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی، دکترسیدحسن هاشمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان جنوبی و واحد بیرجند به طور رسمی افتتاح شد.

شهریه دانشجویان دانشگاه آزاد کمتر از تورم افزایش می‌یابد

 هاشمی در مراسم افتتاح خط تولید دستگاه های پرس ضربه ای سنگین گفت: این واحد تولیدی در کارگاه های بلااستفاده مانده و در راستای بهینه سازی شرایط موجود فعال شده و در برنامه های توسعه خود در آینده نزدیک به تولید دستگاه های پرس هیدرولیک، قطعه سازی برای صنایع مختلف و ... خواهد پرداخت.

وی هدف از ایجاد این واحد تولیدی را، تحقق شعار سال، ایجاد اشتغال، کمک به مهارت آفرینی دانشجویان و  فراهم آوردن شرایط لازم برای اجرای طرح پویش-حضور دانشجویان در محیط صنعتی و کار عنوان کرد.

مجید علی آبادی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیرجند نیز  در این مراسم با بیان این که این واحد تولیدی با همکاری شرکت فناوری «خاورپرس» مستقر در مرکز رشد دانشگاه و در فضایی به مساحت 300 مترمربع راه اندازی شده و زمینه اشتغال 10 نفر را به صورت مستقیم فراهم کرده است، گفت: این اقدام در راستای طرح پویش و با هدف ایجاد زمینه ای برای دوره کارآموزی دانشجویان رشته های مرتبط صورت گرفته و مورد استقبال علاقمندان به فعالیت های پژوهشی و صنعتی قرار گرفته است.

وی اظهار کرد: تقویت ارتباط دانشگاه و صنعت زمینه بروز و ظهور خلاقیت و توانمندی دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاه را فراهم می کند و موجب اعتلا و پیشرفت هرچه بیشتر علمی و فنی کشور می شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1180706

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =