ممنوعیت فروش آب انگور در میدان مرکزی میوه‌ و تره‌بار تهران

طبق اعلام اتحادیه حق‌العملکاران میوه و تره بار تهران، به دستور دادستانی، واحدهای صنعتی مستقر در میدان بزرگ میوه و تره‌بار تهران که تولید آب انگور دارند باید به سرعت نسبت به جمع‌آوری دستگاه‌های آبگیری و بازگشت به حق العمل کاری میوه و تره‌بار، اقدام کنند.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، دادستانی استان تهران تولید و فروش آب انگور در میدان بزرگ میوه و تره بار تهران را مصداق تغییر کاربری دانسته و اعلام کرده است که واحدهای صنفی باید دستگاه‌های آبگیری را جمع آوری کنند در غیر این صورت مطابق مقررات برخورد خواهد شد.

میوه‌ای که هزاران برابر موثر از شیمی درمانی است

در این راستا اتحادیه صنف حق‌العمل‌کاران میوه و تره بار تهران در ‌اطلاعیه‌ای اعلام کرده است: «بنا به دستور دادستانی‌ استان تهران، همه واحدهای صنعتی مستقر در میدان بزرگ میوه وتر بار تهران که اشتغال به تولید و فروش آب انگور و تغییر کاربری دارند باید هر چه زودتر نسبت به جمع آوری دستگاه‌های آبگیری و بازگشت به شغل اصلی (حق العمل‌کاری میوه و تره بار) اقدام کنند در غیر این صورت مطابق مقررات اقدام خواهد شد».

مشاهدات خبرنگار فارس حاکی است که در میدان بزرگ میوه و تره بار تهران که در جنوبی‌ترین نقطه تهران در منطقه آزادگان قرار دارد، دستگاه‌های بزرگ آبگیری انگور وجود داشت که خریداران مختلف در صف خرید آنها می‌ایستادند و در حجم‌های زیادی نظیر ‌دبه‌های 15 کیلویی با تعداد زیاد، خریداری می‌کردند که جای تأمل داشت.

‌البته مردم هم بارها به عرضه آب انگور در میدان بزرگ میوه و تره‌بار اعتراض کرده‌اند و در پیام هایی که به خبرگزاری فارس ارسال می‌کنند خواستار مقابله با این افراد شده‌اند.

همانطور که‌ اتحادیه صنف حق العمل‌کاران میوه و تره بار تهران اعلام کرده است: کاربری حجره‌های مستقر در میدان مرکزی میوه و تره‌بار، برای فروش میوه است و فروش آب میوه، تغییر کاربری محسوب می‌شود و قرار است دادستانی تهران با  متخلفان مقابله کند.

نظارت دقیق بر گلوگاه عرضه میوه که روزانه هزاران تن میوه از شهرهای مختلف کشور به این مکان ارسال شده و از آنجا به صورت مویرگی در بازار تهران و استان های کل کشور توزیع می شود ضروری است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1181806

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =