مراسم تجلیل از بانوان دانشجوی مدال آور ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد

مراسم تجلیل از بانوان دانشجوی مدال آور ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی با حضور دکتر محمدمهدی طهرانچی برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، مراسم تجلیل از بانوان دانشجوی مدال آور ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی در تیم های کاراته، قایقرانی و تیراندازی عصر امروز با حضور دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر مریم کاظمی پور معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان، دکتر امیرعباس لشگری رئیس مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر عاصمه قاسمی مشاور ریاست دانشگاه در امور زنان و خانواده و دانشجویان مدال آور ورزشی این دانشگاه در سازمان مرکزی برگزار شد.

دانشگاه آزاد اسلامی نقش مهمی در تربیت نیروهای متخصص ورزشی دارد

دکتر مریم کاظمی پور معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان با قدردانی از حمایت دانشگاه آزاد اسلامی از بخش حرفه ای ورزش بانوان گفت: دانشگاه آزاد اسلامی از گذشته یکی از رقبای جدی تیم های ورزشی سازمان تربیت بدنی بود و همیشه جایگاه اول یا دوم مسابقات و لیگ ها را به خود اختصاص می داد. این دانشگاه نقش مهمی در تربیت نیروهای متخصص ورزشی داشته و بسیاری از مدیران ورزشی کشور از دانش آموختگان دانشگاه آزاد اسلامی هستند.

وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی بستر مناسبی برای فعالیت‌های ورزشی است، افزود: دانشگاه آزاد اسلامی با گرایش‌های مختلفی که از علوم ورزشی داشته و رشته های متنوعی که در ورزش‌های حرفه‌ای دارد، از ورزشکاران حمایت می‌کند. بخش عظیمی از ملی پوشان ورزشی کشورمان در تیم های دانشگاه آزاد اسلامی حضور دارند و باشگاه های این دانشگاه را به عنوان خانه امن خود می‌دانند و این دانشگاه را به موجب جایگاه علمی و فرهنگی آن انتخاب کردند. 

کاظمی پور ادامه داد: بحث عضویت دانشگاه آزاد اسلامی در مجمع عمومی کمیته ملی المپیک را در جلساتی که با این کمیته داریم، حتماً پیگیری خواهیم کرد.

وی با اشاره به طرح حمایتی دانشگاه آزاد اسلامی از ورزشکاران گفت: مژده ای که دکتر طهرانچی درباره جذب و اشتغال ورزشکاران تیم های دانشگاه آزاد اسلامی دادند، نشان داد که این دانشگاه یک قدم جلوتر از نهادها و سازمان های غیردولتی است که در این زمینه دولت را کمک می کنند و این موضوع جای تشکر دارد. 

عاصمه قاسمی مشاور ریاست دانشگاه در امور زنان و خانواده نیز در این مراسم با تبریک ولادت با سعادت حضرت معصومه (س) و با بیان اینکه ورزش در آموزه های دینی جایگاه ویژه ای دارد، گفت: در دین اسلام نیز بر انجام ورزش و فعالیت های بدنی تأکید فراوانی شده است، چرا که ورزش علاوه بر سلامت جسم و تن، سبب نشاط و شادابی می شود.

وی با اشاره به اینکه در کشور نیز زمینه های حضور زنان در رشته های مختلف ورزشی فراهم شده است، افزود: خوشبختانه حضور اجتماعی زنان در زمینه های مختلف جامعه همچون ورزش روز افزون است و شاهد درخشش آنان در عرصه های گوناگون هستیم.

قاسمی اظهار کرد: یکی از ارکان مهم در دانشگاه آزاد اسلامی بحث ورزش و تربیت بدنی است که خوشبختانه مسئولان نگاه ویژه ای به آن دارند.

امیرعباس لشگری رئیس مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی همچنین در این مراسم با تبریک ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر از حضور بانوان دانشجوی مدال آور ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی تقدیر کرد و گفت: باشگاه فرهنگی ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی یکی از بزرگترین باشگاه های فرهنگی ورزشی کشور است که در حال حاضر با 20 تیم حرفه ای در رشته های مختلف ورزشی دارد. 

وی تأکید کرد: دانشگاه آزاد اسلامی تنها مؤسسه آموزش عالی کشور است که تیم داری می کند و حضور دانشگاه آزاد اسلامی در ورزش حرفه‌ای منجر به ارتقای ورزش کشور می‌شود.

اسامی دانشجویان مدال آور ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی به شرح زیر است:

تیم قایقرانی: 

کیانا بخشایی

مریم کرمی

مهسا جاور

زینب نوروزی

مهنا حاجی حسینی

هما خاتمی

فاطمه نورالهی اسکویی

کاراته

فاطمه پورزمانی (مربی)

فاطمه حقی

زهرا علیزاده

نگین التونی

فاطمه قاسمی

نگار معینی

آتنا وفایی

هلیا کماسی

زهرا رحیم پور

هلیا غلامی

رویا اقبالی

تیراندازی با تفنگ و طپانچه

انسیه سینایی (سرپرست تیم)

مریم احمدی (مربی)

پروین حق شناس

آمیتیس جعفری

الهه احمدی

خبرنگار: امیرحسین زمانی

انتهای پیام/

کد خبر: 1182390

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =