مربی اسبق استقلال: ساپینتو باید از فوتبال ایران اخراج شود / پایین بودن سطح دربی ۱۰۱ از کیفیت آسیایی

مربی پیشین باشگاه استقلال گفت: سرمربی پرتغالی، به هیچ وجه از نظر اخلاقی و روانی نرمال نیست.

مسعود اقبالی، مربی پیشین باشگاه استقلال و مدرس AFC در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایسکانیوز، عنوان کرد: کیفیت دربی پایین تر از سطح آسیا بود. بازی دربی خیلی جایی برای بحث بر سر کیفیت نگذاشته است، دو تیم از گلنزنی‌هایشان به خوبی استفاده کردند و پرسپولیس توانست دوبار دروازه استقلال را باز کند. با این حال فوتبال خوبی را شاهد نبودیم.

ساپینتو به مدت ۴ ماه محروم شد

وی ادامه داد: در ساختار دفاعی استقلال انسجام وجود ندارد و ایراد دیگری که می‌توان بر آبی‌ها وارد کرد، این است حساب زیادی بر روی برخی از بازیکنان باز می‌کنند که یکی از آنها مهدی قایدی است که با کنترل شدنش توسط مدافعین پرسپولیس، استقلال با مشکل روبرو شد.

اقبالی با اشاره به اعتراضات و درگیری‌های شدید ساپینتو در کنار زمین، اظهار کرد: سرمربی پرتغالی، به هیچ وجه از نظر اخلاقی و روانی نرمال نیست و باید او را جریمه‌های سنگینی می‌کردند و به هر روی او دیگر باید از فوتبال ایران بیرون شود.

مربی پیشین تیم استقلال با بیان اینکه فوتبال ایران در حال پس‌رفت است، گفت: فوتبال ما همواره تنش ‌های زیادی دارد و بی‌قانونی در آن حاکم شده است پس با وجود افرادی مثل ساپینتو تنش‌ها بسیار بدتر می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1184074

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =