افزایش رشته‌های کارشناسی ارشد در دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد

۶ رشته جدید در مقطع کارشناسی ارشد، به لیست رشته‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد اضافه شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، پژمان فاضلی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد گفت: با موافقت شورای گسترش آموزش عالی وزارت علوم، رشته های جدید کارشناسی ارشد از مهرماه امسال در این دانشگاه راه اندازی می شود.

ساخت تصنیف روز شهرکرد توسط عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی

 فاضلی از پذیرش دانشجو در رشته های جدید کارشناسی ارشد آسیب شناسی ورزشی و تمرینات اصلاحی، روانشناسی ورزشی، فلسفه و کلام اسلامی، مهندسی مکانیک گرایش تبدیل انرژی، اگروتکنولوژی گرایش علوم و تکنولوژی بذر و آگرواکولوژی در دانشگاه آزاد شهرکرد خبر داد و افزود: هم اکنون در این دانشگاه ۴۸ رشته در مقطع کارشناسی ارشد وجود دارد.

وی اظهار کرد: دانشگاه آزاد شهرکرد با در نظر گرفتن آمایش منطقه ای و برای رسیدن به دانشگاه کارآفرین و همچنین پاسخ به نیاز جوانان جویای تحصیل به ویژه تحصیلات تکمیلی، به دنبال افزایش رشته های جدید و کاربردی است.

فاضلی یادآور شد: برای تشویق نسل جوان و جویای علم، شرایط ویژه‌ای مانند تخفیف شهریه و وام‌های تحصیلی مختلف در نظر گرفته‌ایم.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد تصریح کرد: داوطلبان مجاز به انتخاب رشته کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۲ و همچنین داوطلبان استعدادهای درخشان که معدل کارشناسی آنها ۱۶ به بالا و فارغ‌التحصیل سال  ۱۳۹۹ به بعد هستند، می توانند از مهرماه امسال در این رشته ها مشغول به تحصیل شوند.

 پژمان فاضلی افزود: متقاضیان ثبت نام بدون آزمون ویژه استعدادهای درخشان مقطع کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۲ دانشگاه آزاد اسلامی می توانند تا روز شنبه۲۰ خرداد با مراجعه به سامانه ثبت نام الکترونیکی مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی به آدرس www.azmoon.org  پس از مطالعه دفترچه راهنما و در صورت داشتن شرایط ویژه استعدادهای درخشان مقطع کارشناسی ارشد ابتدا نسبت به خرید کارت اعتباری اقدام و سپس با ورود به سامانه نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته / محل های درخواستی اقدام کنند.

به گفته وی در این دانشگاه حدود ۱۰ هزار دانشجو در رشته های تحصیلی مقاطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکتری عمومی و دکتری تخصصی مشغول به تحصیل هستند.

انتهای پیام /

کد خبر: 1184257

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =