۴ رشته کارشناسی ارشد به رشته‌های دانشگاه آزاد بندرعباس افزوده شد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان از افزایش ۴ رشته های کارشناسی ارشد در بندرعباس و یک رشته در قشم خبر داد و گفت: توسعه رشته های تحصیلات تکمیلی از مهمترین برنامه های این دانشگاه در آینده است.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، محمد حسین رنجبر در جلسه هیئت رئیسه دانشگاه آزاد بندرعباس با اشاره به برنامه پنج ساله راهبردی عملیاتی دانشگاه آزاد اسلامی برای تحقق سند دانشگاه در حوزه علم و فناوری تا سال ۱۴۰۵ افزود: توسعه رشته های تحصیلات تکمیلی نیز یکی از سیاست های این دانشگاه برای حرکت و رسیدن به توسعه همه جانبه است.

دانشگاه آزاد اسلامی پلتفرم‌های آموزشی و پژوهشی طراحی می‌کند

وی با بیان اینکه شناسایی ظرفیت ها و ایجاد سازو کار مناسب در راستای آسیب شناسی و شناسایی نقاط قوت می تواند در آمایش آموزشی نقش تعیین کننده ای داشته باشد یادآور شد: امروز یکی از مهمترین برنامه های توسعه رشته ها، به خصوص در حوزه  تحصیلات تکمیلی، نیاز سنجی و شناسایی پتانسیل های بومی منطقه در کنار ایجاد فرصت های نوآورانه با مشارکت صنایع است که باید مد نظر قرار گیرد.

رنجبر اضافه کرد: رشته های روان شناسی سلامت؛  حسابداری مدیریت؛ مهندسی صنایع ــ سیستم های تولید و خدمات؛ مهندسی ایمنی بهداشت و محیط زیست (HSE ) در بندرعباس و رشته حسابرسی در قشم  ۵ رشته مقطع کارشناسی ارشد هستند که به رشته های استان هرمزگان اضافه شده اند.

معاون آموزشی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی بندرعباس نیز در این جلسه گزارشی از آماده سازی فضا آموزشی در راستای برگزاری امتحانات پایان ترم ارائه کرد و گفت: تمام زمینه لازم برای برگزاری امتحانات مهیاست و سعی داریم با فراهم سازی محیطی امن و با آرامش، به دور از هر دغدغه و استرسی امتحانات را برگزار نماییم.

آتسا پارساپور تصریح کرد: رعایت آیین نامه انضباطی و آموزشی در برگزاری امتحانات را از مسائل مهمی دانست که باید مورد توجه قرار گیرد و استادان مربوطه نیز علاوه بر مدیران گروه باید در جلسه امتحانات مربوط به خود، حضور فعال داشته باشند.

وی با قدردانی از همه تلاشگران عرصه برگزاری امتحانات اظهار امیدواری کرد: همه همکاران  با رعایت تمام موازین قانونی، امتحانات  را با خوبی و موفقیت به پایان برسانند.

کد خبر: 1185427

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =