۲ بازیکن مورد نظر انچلوتی برای رئال مادرید کدامند؟

کارلو آنچلوتی در فصل نقل و انتقالات تابستانی به دنبال یک مدافع راست و یک مهاجم گلزن در سطح کریم بنزماست؛ و دو بازیکن را برای این پست‌ها در نظر دارد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، این روزها شایعه پیوستن کیلیان امباپه به رئال مادرید بسیار داغ است اما کارلو آنچلوتی، مربی رئال مادرید، برای تقویت دفاع راست و نوک خط حمله دو بازیکن را مدنظر دارد و ترجیح می‌دهد آن‌ها را به خدمت بگیرد.

رئال مادرید از شکار بزرگ خود رونمایی کرد

البته مربی ایتالیایی به شدت با باشگاه هماهنگ است و هر بازیکنی را که جذب کنند، می‌پذیرد اما خواست قلبی او خرید این دو بازیکن است: اشرف حکیمی برای دفاع راست و لائوتارو مارتینز برای نوک خط حمله.

مدافع مراکشی مدت‌هاست که قصد ترک پاریس را دارد و بازگشت به رئال مادرید برایش رویایی خواهد بود. او در رئال رشد کرده و سپس در دورتموند، اینتر و پاری‌سن‌ژرمن بازی کرده و باتجربه‌ای که به دست آورده، می‌تواند رقیب خوبی برای دنی کارواخال باشد.

البته حکیمی تا 2026 با پاری‌سن‌ژرمن قرارداد دارد و سالانه بیش از 10 میلیون یورو دستمزد می‌گیرد، دو عاملی که می‌تواند مانع از پیوستن او به رئال شود.

نفر دومی که آنچلوتی دوست دارد به ترکیب تیمش اضافه کند، لائوتارو مارتینز است. کاپیتان اینتر سبک بازی بسیار شبیه به کریم بنزما دارد. او این فصل در مجموع 28 گل زده که 21 گل آن در سری A، 3 گل در لیگ قهرمانان، یک گل در سوپرجام ایتالیا و 3 گل در جام حذفی بوده است.

به نظر نمی‌رسد اینتر به این راحتی ستاره خط حمله‌اش را از دست بدهد، اما احتمالا خود مهاجم آرژانتینی برای پیوستن به رئال مادرید مشتاق خواهد بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1185566

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =