بازدید رئیس گروه پخش رسانه‌ای استانبول از تحریریه ایسکانیوز / از همکاری با رسانه‌های ایرانی استقبال می‌کنیم

عادل کوچالان در بازدید از تحریریه ایسکانیوز ضمن استقبال از همکاری‌های مشترک در حوزه رسانه‌ای این موضوع را برای تقویت روابط دو کشور ایران و ترکیه اساسی دانست می‌تواند نقش به سزایی در مقابله با خبرسازی غربی‌ها علیه دو کشور داشته باشد.

به گزارش خبرنگار بین‌الملل ایسکانیوز، عادل کوچالان –رئیس گروه پخش رسانه‌ای استانبول و رئیس فدراسیون روزنامه نگاران این شهر- ظهر امروز از تحریریه ایسکانیوز بازدید کرد و ضمن تاکید بر نقش رسانه‌ها در نزدیکی جوامع خاطر نشان کرد: رسانه‌ها حتی می‌توانند موجب نزدیکی دولت‌ها و سیاستمداران شوند.

وی با اذعان به تلاش رسانه‌های غربی برای ایجاد اختلاف بین کشورهای منطقه اظهار کرد: طبیعی است که غرب و رسانه‌های آنها مخالف اتحاد و همکاری کشورهای منطقه هستند و گزارش‌های جانبدارانه هم علیه ترکیه و هم ایران انتشار می‌دهند. وی هدف سفر خود را بررسی شرایط ایران به ویژه در حوزه رسانه اعلام کرد و افزود: تلاش می‌کند در سفرهای آتی خبرنگاران و چهره‌های شناخته شده جامع خبری ترکیه را با خود به ایران خواهد آورد.

وی تاکید کرد: همکاری‌های متقابل رسانه‌ای می‌تواند نقش به سزایی در مقابله با خبرسازی غربی‌ها علیه دو کشور داشته باشد. کوچالان با اشاره به سابقه طولانی همکاری و دوستی دو کشور ایران و ترکیه، تصریح کرد: رسانه‌های دو کشور باید بتوانند ‌به بهترین نحو بستر همکاری‌های دوجانبه را ایجاد و تصویر واقعی دو ملت را در سطح جهان منعکس کنند.

بازدید رئیس گروه پخش رسانه‌ای استانبول از تحریریه ایسکانیوز / از همکاری با رسانه‌های ایرانی استقبال می‌کنیم

انتهای پیام/ 

کد خبر: 1186095

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =